Sonnet 9

Artikelnummer: 2750
Artikelnaam: Sonnet 9
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 9x 40 gram
Aantal per verpakking: 9 single shots per verpakking
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 50mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 69 euro
Onlineprijs: 59 euro

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

renaissance_sonnet_9.jpg

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er dik en gevarieerd uit ! hopelijk ook een leuke prijs

Ziet er enorm goed uit, hoop dat ik ze ergens in de buurt kan vinden. Zou ze graag in de collectie willen hebben.

Zie er een paar die bij Fireval ook zijn geschoten. Ziet er prima uit, maar als deze 45 euro worden (3 x de prijs van Eccentric), dan pas ik denk ik. Kortom, ik ben benieuwd naar de prijs!

ziet er dik en gevarieerd uit ! hopelijk ook een leuke prijs[/QUOTE]

Meer views = Youtube moneys? :)

Ontopic: AWESOME single shots! Zien er fantastisch uit!

Heel tof zo'n grote set single shots met gevarieerde effecten! Erg benieuwd hoe erg we dit setje in de portemonnee gaan voelen :p

Zie er een paar die bij Fireval ook zijn geschoten. Ziet er prima uit, maar als deze 45 euro worden (3 x de prijs van Eccentric), dan pas ik denk ik. Kortom, ik ben benieuwd naar de prijs!
Uhhhh bij de eccentric krijg je er 3 nu 9?? Dus zal behoorlijk logisch zijn als dit de prijs zou zijn

Mhaw, als ik 9 Ferrari's koop in 1 keer krijg ik ook vast wat korting.. Maar dat was niet eens mijn punt, ik bedoel dat ik 15 euro nog wel kan missen voor singleshots, 45 euro vind ik gewoon teveel. Oftewel, dat er 9 in een set zitten vind ik jammer/teveel als het verder niets positiefs doet voor de fictieve stuksprijs.

Jeetje zoveel interesse in dit product en nog veel meer om zijn prijskaartje. :bonk:

Dussss....
Hoe diep moet ik in mijn portemonnee duiken hiervoor:D

Back
Bovenaan