Solo Mio

Niet heel breed kwa effect, maar het heeft wat.. Fris..
Er zijn betere alternatieven, maar voor GBV, well done.

Wat een waardeloze krengen waren dit zeg. Telkens nadat we er eentje afstaken hoorde je de onafgegane sterren op de auto's neerkomen..

Deze sloegen de plank mis vergeleken met de Showtails van Evolution Fireworks. Maar! De kleuren waren ongekend mooi. Persoonlijk ben ik er van gecharmeerd. Ze kwamen niet hoog maar het is wel de kwaliteit van mines die je terug gaat vinden in shows.

Deze sloegen de plank mis vergeleken met de Showtails van Evolution Fireworks. Maar! De kleuren waren ongekend mooi. Persoonlijk ben ik er van gecharmeerd. Ze kwamen niet hoog maar het is wel de kwaliteit van mines die je terug gaat vinden in shows.

Dat is appels met peren vergelijken. Het zijn 2 verschillende effecten.
Die showtails zijn leuk en aardig, maar daar zitten de etiketten om de verkeerde kleur heen. Dus zijn deze een stuk waardelozer dan deze mines.
Ik heb 4 doosjes mines gehaald en kan niet wachten om deze volgendjaar in mijn showtje te schieten.

Deze shots verwerkt in mijn pyromusical. Die blauwe zijn echt diep blauw, blijven lang hangen. De rode branden helaas niet zo heel lang. De gouden zijn mooi, maar niet echt wijd kwa effect. Al met al een mooi product om te verwerken in projecten. Helaas merkte ik wel dat er bij sommige de sterren ongebrand naar beneden kwamen. Niet echt chill, maar ze waren voor de rest gewoon prima.

Video in actie:

Hier nog 8 pakjes kunnen bemachtigen. Waren ook de laatste bij de dealer.
Ik vond ze erg leuk, prima volle effecten kwamen eruit.

20230103_143324.jpg

Tjah.. wat moet je ervan vinden? Leuk als je een fan bent van Mines, maar voor de rest is het voor die prijs gewoon een teleurstelling.

Vind hier echt niets aan en zou hier mijn geld nooit aan uitgeven. Maar smaken verschillen gelukkig.

Back
Bovenaan