Solar Storm

Leuk dingetje, alleen jammer dat veel posts nu nog heel weinig info bevatten. Want misschien vind ik het nu nog wel leuk, maar als ik de prijs zie niet meer.

Ja excuses.. kan op het moment de prijs niet voor je vinden aangezien ik per direct naar het werk moet;)
Misschien dat Tabe of Mike deze even kan toevoegen (staat op de schietlijst) zo niet, dan doe ik dit morgen even:)

Tnx voor de snelle reactie, het is ook niet bedoeld als verwijt. Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die de moeite nemen om dit soort dingen te posten. Enige waarom ik het aangeef is, omdat ik denk dat het teleurstellingen kan voorkomen.

Het doet namelijk altijd zeer om een mooie pot van je wishlist te halen, omdat deze toch te duur blijkt te zijn :wink:

Had deze al eerder gezien, mooie kleuren. Knalsalvo maakt het helemaal af!

Deze wil ik zeker 2 keer hebben!:D

Nou dit is hem dan de cake die de naam draagt die ik vorig jaar heb verzonnen en de prijsvraag vorig jaar mee heb gewonnen :)
Erg gaaf om te zien dat ze hun belofte zijn nagekomen en een cake met deze naam hebben uitgebracht :thumbup:

Het moge duidelijk zijn dat ik deze zeker ga proberen.

Ik word er niet warm van, enkel de knalsalvo vind ik wel interessant.
De prijs vind ik ook erg hoog in vergelijking met wat je krijgt.

Leuk ding, maar hij moet wel opboksen tegen de goedkopere Straatbaas van Lesli. Vermoed dat 'ie dat verliest, in mijn geval althans.

Zo op film een erg leuke cake met veel afwisseling zeg :D Lekker knalsalvo tussendoor...maar misschien was dit beter op het eind geweest? Ben er nog niet over uit...wel een goede cake!

Hebben ze nu ook de Extreme Salute 2.0 geschoten? Is daar nu ook al een filmpje van? Hoop t wel want wil hem graag zien. T blijft gewoon een retegave bak.

Ziet er best aardig uit maar de effecten zien er niet al te groot uit op het filmpje vind ik. Zou dan nog eerder voor de magic moments gaan die hetzelfde kost.

Back
Bovenaan