Solar Storm [Spectacle Show-100]

Mooi! Na het zien van een straatfilm baalde ik ff dat ik de ss120 niet heb gescoord omdat ik met deze ss100 in mn achterhoofd zat als de m.i. mooiere en nu ik dit filmpje zie wordt die gedachte/dat gevoel toch weer bevestigd en ben ik weer tevreden met m'n keuze even af te wachten op een ss100 freaksale :) dank dus voor deze mooie straatfilm

Heel mooi inderdaad, het lijkt wel alsof je 2x cake 2 erin hebt, kan dat kloppen ?

Huh, nu je het zegt lijkt wel of de 4e cake hetzelfde is als de 2e. Geen idee of dat hoorde, er stond namelijk wel gewoon 1 t/m 4 op de cakes zelf. En heb ze ook gewoon op die volgorde doorgelont! Boeketten waren gewoon groot, op het filmpje is dat niet goed te zien.

Zojuist 3+4 geschoten+ titanium salute 2 keer. Kwalitatief dik in orde, prachtig. Alleen jammer dat ik 2 keer sb-1 op het label had staan, en het was 3+4. Tevens staat er geen kruitgewicht op.? Is dit niet verplicht?

Erg mooie box. Alleen van mij had het tempo iets hoger gemogen. in vergelijking met andere boxen is deze toch wat aan de trage kant. Verder is de uitwerking dikke prima! Speciaal voor jullie het digitale beeldmateriaal:wink:: (jammer van het potje van de buurman.. mja)

Wat een heerlijke cake was dit zeg,
Als het iets minder gewaaid had, had ik er nog meer van genoten.

Deze komt volgend jaar wel terug denk ik,

Niet meer aan gaan sleutelen Marchel. De stijghoogte is eindelijk perfect. In 2015 soort van net wat te laag, in 2016 was ie natuurlijk afgekeurd maar ik neem aan net als de andere Evo en Pangu producten weer te hoog, nu in 2017 echt perfect! Super dikke cakebox, ik had er 100 euro voor betaald en dat was ie elke cent waard.

Één van de weinige boxen die ik wel heb afstoken. Gelijk ook mijn favoriet van de jaarwisseling. Deze knalde dwars door de wind heen. Effecten kwamen redelijk tot hun recht ondanks dat alles door de wind werd mee genomen. Zit een goede burst achter, mooi rustig tempo, prachtige effecten. Typische Evolution Fireworks cakebox eigenlijk!

Heb deze in de pocket, heb hem nog niet eerder gehad maar hij ziet er ontzettend goed uit op de filmpjes

Super box dit. Blij dat ik hem had besteld. Mooie gouden regen, mooie effecten en perfect tempo. Deze komt er dit jaar zeker weer bij.

Wat is dit een gave box. Aan de hand van de vele films heb ik hem ook voor dit jaar besteld.

Hier nog een straatvideo van 2 meter vuurwerk

Ik wil ´m dit jaar ook weer bestellen, tenzij Marchel met een nieuwe variant komt die mij nog meer aantrekt. Maar met deze bak weet je ieder geval dat je echt een dikke topper in huis hebt. Wat ik al 1 januari zei, dit was mijn dikste box van de paar toppers die ik had ( Pangu en Rubro boxen ). In elke freakactie is deze ook wel voor een mooie prijs te krijgen, zelfs nu de prijzen iets zijn verhoogd. Ik betaalde 100 euro en dat vond ik elke cent gewoon waard!

Ook deze was prima, al kwam de eerste mine niet helemaal lekker eruit. Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

Back
Bovenaan