Solar Storm [Spectacle Show-100]

Heb hem nog over van vorig jaar. Als vervanger gekregen, maar kan er nog niet echt warm van worden. Saaie box

Voor het eerste deze doos ontstoken, maar eigenlijk was dit voor mij toch wel de teleurstelling van de avond. Wat kleinere effecten dan gehoopt en gewend van Evolution.

Wat was deze weer steengoed dit jaar. Heb hem om half 2 gefakkeld na de winter night om even te genieten. Laatste salvo weet ik niet wat er was maar klapte mij toch een partij hard. Heel erg jammer dat deze niet meer geproduceerd word. Zal van het weekend kijken of ik het filmpje nog ergens kan vinden

Had er dit jaar 2.
Beide presteerden super,ik hou juist van de wat langzamere boxen namelijk.
Effecten waren goed groot,terwijl ze echt heel hoog gingen.

Was weer genieten.

Ik denk als deze omgezet zou worden naar compound, deze box nog prima kan meekomen tussen alle concurrenten.
Zou hem zelf graag weer terug zien iig!

https://m.youtube.com/watch?v=Fs1cKgK4tDM&feature=youtu.be

Deze voor het eerst gehad! Geweldige elegante klasbak! Volle, grootte en vooral hoge effecten. Wel helaas wat meer pauzes tussen de cake! Ach, dat trage effect heeft ook wel wat!
Hoe kan ik ook alweer een video toevoegen? Met de videoknop hierboven lukt het niet?

Als je een reactie plaatst, zie je wat icoontjes staan bovenin.
Als je dan op het filmstrip icoontje drukt, dan kan je een Youtube link toevoegen.

Heb de video (d.m.v filmstripicoontje) even zichtbaar voor je gemaakt :)

Probeer het zelf ook maar eens hieronder :)

Als je een reactie plaatst, zie je wat icoontjes staan bovenin.
Als je dan op het filmstrip icoontje drukt, dan kan je een Youtube link toevoegen.

Heb de video (d.m.v filmstripicoontje) even zichtbaar voor je gemaakt :)

Probeer het zelf ook maar eens hieronder :)

Gelukt!! Thanks! Het moest via mijn laptop. Via de telefoon werkt het blijkbaar niet! Kan de beheerder bovenstaande berichten van mij verwijderen? behalve deze met het filmpje?

Back
Bovenaan