Solar Storm [Spectacle Show-100]

Mag ik vragen wat de boxen van Evolution zo aanspreekt mij mensen. Is het de lange tijdsduur die beter in verhouding staat met de 100 euro die je uitgeeft? Wil je gewoon rustig genieten van sierlijke effecten? Het ontbreekt hem voor mij een beetje aan wow-factor. Deze boxen lijken me premium voor in de vooravond maar om 0.00? Gelukkig is er in elke categorie liefhebbers wel wat te vinden.

Vragen staat vrij :).

Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar ik verkies dit soort boxen inderdaad om er langer van de genieten. 0.00 is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk, heb dan het gevoel te moeten 'opschieten' terwijl ik juist wil genieten.

Daarom heb ik ook veel van dit soort boxen in het assortiment (Garden Party 2 is zo goed als gelijk bijv.).

En ik denk, gezien de gigantische boeketten van deze box, dat je om 0.00 ook wel goed zit :)

Mag ik vragen wat de boxen van Evolution zo aanspreekt mij mensen. Is het de lange tijdsduur die beter in verhouding staat met de 100 euro die je uitgeeft? Wil je gewoon rustig genieten van sierlijke effecten? Het ontbreekt hem voor mij een beetje aan wow-factor. Deze boxen lijken me premium voor in de vooravond maar om 0.00? Gelukkig is er in elke categorie liefhebbers wel wat te vinden.

Klinkt voor mij dat je 't raar vindt dat iemand een gelaagd-smakend duur speciaalbiertje niet net zo hard klokkend achterover slaat als een ander een afwaswaterpilsje. De ene boert en slaat 't glas op tafel, de ander zegt verlekkerd hhhhmmmmmm

Zeker dat mag.

De prijs en kwaliteit. Koop ze elk jaar weer tussen de 65-70 euro voor de 100shots bakkies. Goeie burst, lekker tempo, grote spreiding. Yeah i love it!

Ik heb dit blokje na 00.00 geschoten. Ook heb ik soort gelijke bakjes in de vooravond geschoten en 1 ding was zeker: dit was samen met de Colorful City de dikste bak van mijn collectie. Alles wat je wilt hebben zit in deze bak, zowel het sierlijke als het lichtelijke 'rammen' door een redelijk tempo gecombineerd met een dikke burst. Hij hield zich zelfs in de harde wind nog stand!

Dit jaar helaas niet gekocht, maar daar komt hopenlijk volgend jaar verandering in. Hier nog het filmpje van vorig jaar:

Heerlijke box. Zit dit jaar in mijn collectie. En ja ieder zijn meug. De een houdt hier van en de ander van rambakken. Ik van beide.:p

wat spreek ons in de evo boxen aan. Ik denk dat de gemiddelde box gewoon grotere effecten heeft. Dan veel boxen van veel grote merken. Met evolution Of pangu en rubro box uit de goede serie. Heb je gewoon boxen met boeketten en een net heid die groter is. Dan Proline/weco of Lesli/Boerenbond spul.

Jongens, was dit even kwaliteit. Prachtige grootte, perfect gevormd en uitgewerkt, leek maar door te gaan met die laatste cake die mooi spektakel gaf met die gouden crackling. Ik dacht bij de 1e cake "hey dat goud zou toch lager hangen" maar dat kwam later helemaal goed :droolthum

Inderdaad, erg mooie box. Kreeg deze in Orthen erbij en heb deze rond 0100 uur afgestoken, lekker genieten van de kwaliteit. Top spul dit!

Voor mij de absolute topper van de avond (batch 2017). Mooie afwisseling van effecten en alles gewoon perfect uitgevoerd. Bij cake 1 kwamen de goudstaarten gewoon tot aan de grond! (gaf som wel gevaarlijke situaties :p). Cake 4 vulde de hele lucht en die crackling kwam ook tot aan de grond. Dikke aanrader

Als vervanger voor de Noi-Z gekozen, mooie box met goede burst en mooie spreiding. Vond hem toch minder dan ik er van te voren van verwacht had

Dit was voor mij een van de mooiste boxen van de avond. Ik had de 2017 versie en was zwaar onder de indruk van de effecten. Mooi goud met afwisseling en die crackling op het einde was een perfecte afsluite. Staat op de lijst voor volgende O&N

Hier de 2018 versie gehad. Mooie box, goed uitgevoerde effecten en mooie kleuren. Mijn verwachtingen waren wel te hoog denk ik want achteraf dacht ik; was dit het? Het tempo viel me ook wat tegen. Had dit bij de Winternight 2018 batch ook, soms echt enkele seconden tussen de schoten.

Back
Bovenaan