Solar Storm [Spectacle Show-100]

Het blijft een fantastische box! Afgelopen jaar helaas niet kunnen afsteken vanwege de slechte weersomstandigheden maar dat betekend wel dat ik hem dit jaar weer in het assortiment heb. En daar ben ik dan wel weer blij mee, zeker na het zien van de bovenstaande beelden van de demonstratie.

Duh, als ik mij niet vergis dan zijn deze boxen identiek aan elkaar. Toevallig van beide een video na elkaar gezien... vreemd.. :shocked:

Kan iemand dit bevestigen? Zijn de Garden Party 2 en Solar Storm echt identiek aan elkaar?

Als ik de filmpjes vergelijk dan lijkt de Solar Storm net wat grootser qua effect. Heeft iemand ze beide live gezien die er wat meer over kan vertellen?

Kan iemand dit bevestigen? Zijn de Garden Party 2 en Solar Storm echt identiek aan elkaar?

Als ik de filmpjes vergelijk dan lijkt de Solar Storm net wat grootser qua effect. Heeft iemand ze beide live gezien die er wat meer over kan vertellen?

Nee het zijn andere boxen. De solar storm heeft het gouden crysanthemum effect en die zie je niet in de GP2 Maar ze lijken wel heel erg op elkaar. De eerste cake bijvoorbeeld is wel identiek.

Dat de effecten grootser lijken komt door de plek van de camera, de windrichting, vocht, het jaartal waarin de cakes gemaakt zijn en je vooraf bepaalde verwachting. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je ze zonder labels na of door elkaar heen schiet dan ziet niemand het verschil.

De Garden Party 2 heeft crackling palmen en de Solar Storm heeft crackling chry boeketten. Dat is verder het enige verschil, behalve dat het tempo van de Solar Storm wat hoger ligt.

Bedankt voor jullie reactie en goed om te weten dat de effectgrootte wel gelijk is. De Garden Party 2 is op dit moment verkrijgbaar €89,- en de Solar Storm voor €99,95. Nog even goed nadenken welke het gaat worden :)

Heb zelf voor dit jaar GP2 en GP1, deze is toch wel een stuk duurder overal. Ik vind bij deze box cake 4 wel mooier dan cake 4 van GP2, maar daar ga ik niet enkele tientallen euro's extra voor neerleggen.

Mag ik vragen wat de boxen van Evolution zo aanspreekt mij mensen. Is het de lange tijdsduur die beter in verhouding staat met de 100 euro die je uitgeeft? Wil je gewoon rustig genieten van sierlijke effecten? Het ontbreekt hem voor mij een beetje aan wow-factor. Deze boxen lijken me premium voor in de vooravond maar om 0.00? Gelukkig is er in elke categorie liefhebbers wel wat te vinden.

Back
Bovenaan