Soesterberg 27 maart 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Soesterberg
Datum: 27 maart 2016
Tijdstip: Rond 21:30.
Schietbedrijf: Katan
Wat: Onbekend
Bijzonderheden: Bevrijdingsmarkt Soesterberg

Hopen dat het doorgaat wordt niet al te best weer. Als het door gaat ga ik even kijken. Even weer wat kruit snuiven.:wink:

Laatst bewerkt:
Ben niet gegaan. Was hondenweer in Zeist. Is wel weer langzaam droog geworden, maar had geen zin meer om naar Soesterberg te gaan.

Laatst bewerkt:
Uurtje voor de show begon kwam er een zware regenbui over dus we twijfelde om te gaan.
Een half uur later werd het helder maar was het ineens goed fris geworden.
Snel omgekleed en naar Soesterberg gereden.
Precies op tijd begon de show. Normaal vooraf gegaan door een korte cake om mensen bij de kermis weg te krijgen, dit keer niet. Gewoon beginnen :)
Leuk showtje, paar goede cakes gezien. Jammer geen toetje wat Katan wel eens doet :)
Op de terugweg naar de auto lekker door de kruitdampen gelopen, dat maakte de avond weer helemaal goed:D
Hierbij mijn film.

Budget was waarschijnlijk niet echt toereikend voor de tijd die de show minimaal moet duren. Tot de helft is er niet veel aan, maar daarna komt er wat meer tempo en dat maakt het een stuk leuker.

Toch leuk om tussendoor ff mee te pakken, bedankt voor het filmen en delen.

Budget was waarschijnlijk niet echt toereikend voor de tijd die de show minimaal moet duren. Tot de helft is er niet veel aan, maar daarna komt er wat meer tempo en dat maakt het een stuk leuker.

Toch leuk om tussendoor ff mee te pakken, bedankt voor het filmen en delen.

Klopt, op 5:49 hoor je mij ook zeggen, dat is beter :)
Vanaf dat moment werd het inderdaad leuker.

Back
Bovenaan