Soest 1-06-2011

DarkSoul

VWC lid
Wanneer: woensdag 1 juni 2011
Waar: Soest
Provincie : Utrecht
Wie : onbekend (andere jaren Katan)
Kaliber : onbekend
Tijdstip : 22.00 uur

Zoals ieder jaar zal de kermis Soest spectaculair beginnen met een spetterend vuurwerk. De allernieuwste pijlen en vuurwerkeffecten zullen de hemel weer in vuur en vlam zetten. Het begint om 22.00 uur. Zorg dat je erbij bent!

http://www.kermissoest.nl/

Een prachtige Show in Soest. Mooie opbouw van rustig naar heftig en soms schoten potten precies synchroon omhoog. Gaaf. Ook de knallen waren stevig te noemen soms. Al met al genieten. Als afsluiter een pot die alles ineens omhoog schoot. Namen weet ik niet maar waren nog enkele andere VWC’ers, die dat vast wel weten. Leuk om weer eens een paar anderen te zien.

Groet, David.
:D

Helaas iets te laat met lid worden van VWC anders had ik mijn filmpje zelf kunnen posten, maar ik was al blij te zien dan DsNL hem gevonden had. Helaas stond mijn camera nog op 490 ingesteld ipv HD (mooi filmpje Steef-Kaboom). Op mijn youtube staat ook nog een filmpje toen ik bij de koninginnedagshow was.
Ik ben bezig een nieuw youtube kanaal te maken, want dit kanaal was oorspronklijk ergens anders voor bedoeld.
Nu ga ik verder met rondneuzen op VWC.

Nog even een toevoeging op mijn eerdere bericht, nou snap ik waarom mijn camera ook moeite had met licht en donker, ik stond, in tegenstelling tot Steef-Kaboom te filmen richting de ondergaande zon. Niet op gelet. Ik had de film van Steef eens goed bekeken en tijdens de vertraging zie ik onszelf staan, aan de overkant op het hondenuitlaat terrein.
Ik probeer namelijk altijd ergens een plekje te vinden waar ik geen personen hoor gillen.
En we stonden hier met weinig maar net iets lichtere achtergrondlucht.

Aldoende leert men zeg ik maar, met mijn nieuwe camera ga ik naar Geel, Belgie, dus ja, oefening baart kunst.

Ik heb inmiddels een nieuw youtube kanaal gemaakt met dit en andere filmpjes in opkomst: http://www.youtube.com/user/ShellMartijn#p/a/u/1/Dun7Bi0zLdU

Sorry voor mijn introductie op deze manier, maar ja, je moet ergens beginnen?

Groeten,
Martijn

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan