Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Mooi om te zien alleen heb m zelf niet als ie gewoon goed is en dat hoop ik voor een ieder dan misschien volgend jaar als de mogelijkheid er is. Zie reacties straatfilms graag tegemoet...

Wit was echt wit en blauw was blauw. Alleen blauw was wel duidelijk in de minderheid :D
Crackling was ook erg mooi doordat deze hoog schiet en breed uitwaaiert!

Ziet er op de laatste film idd stukken beter uit!! Des al niet te min laat ik hem dit jaar staan, en wordt ie door geschoven naar volgend jaar!

Weet iemand misschien de afmetingen van de cakes in verband met mijn projectje (3 stuks gelijktijdig in W-shaped :D:D:D)?? Bij voorbaat dank.

Ik vind het echt een prachtige cakebox! Voor dit jaar ga ik 'm niet aanschaffen, maar voor volgend jaar zeker! Ik denk dat je die eerste 2 cakes gewoon moet overlappen en vervolgens de laatste 2 cakes tegelijk laten gaan. Dan heb je nog een lekkere opbouw er in!

Gisteren gezien bij de Fuego-Fireworks Demo. Ik vind deze erg mooi. Wit = Wit :cool:

Heel mooi..
Ik ben blij dat ik hem besteld heb..
Alleen als ik het filmpje goed bekijk, krijg ik het idee dat deze in de verkeerde volgorde geschoten is..
Deze lijkt wel 2-3-1-4

Welk verschil is er in de cakes? Viel me wel op dat de laatste 2 eindsalvo's heeft, maar de rest is toch zelfde (beetje ongelijke) ritme?

Volgens mij zit er een kleine snelheids opbouw in de Snowstorm.
Als je goed kijkt is de 2e cake sneller als cake 3 en die is weer rustiger als cake 1
vandaar mijn reactie over de volgorde.

Back
Bovenaan