piper_oo-kiw
VWC lid
Ik heb er nog 1 gespot. Deze doet mee aan een zevenkamp in Rotterdam.
Die prijs is dan iets minder leuk

Wel top dat je het meldt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er nog 1 gespot. Deze doet mee aan een zevenkamp in Rotterdam.
Ik speur nog wel eens random naar winkels. En per toeval stonden er nog 2 bij een baron in Zwolle.
Afgelopen weekend stond hij er nog niet op, je hebt echt geluk gehad!Ik speur nog wel eens random naar winkels. En per toeval stonden er nog 2 bij een baron in Zwolle.
Gespot rondom Den Bosch voor €150
Helaas allemaal erg ver uit de richting. Bedankt voor het delen in ieder geval.Gespot rondom Den Bosch voor €150
Vind dit een van de dikste bakken ever, maar die 150 gaat het hem voor mij gewoon echt niet worden. Beter Besteed aan de freakers met budgetten van duizendenEr staan er nog 7 op voorraad, zullen snel weg zijn denk ik!
Idd heel jammer dat ze niet meer geïmporteerd worden. De 2.0 is toch echt heel anders helaas.
Vind dit een van de dikste bakken ever, maar die 150 gaat het hem voor mij gewoon echt niet worden. Beter Besteed aan de freakers met budgetten van duizenden![]()
Je weet toch dat als je deze box koopt, dat ie geen variatie (qua effect) heeft?![]()