Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Hele dikke films zeg, zowel laag als hoog, bedankt voor het delen!
Mooie rammer per 2, die blauwe tails vind ik een zeer mooie toevoeging aan dit effect.

Hele dikke films zeg, zowel laag als hoog, bedankt voor het delen!
Mooie rammer per 2, die blauwe tails vind ik een zeer mooie toevoeging aan dit effect.

Ja, zoals gezegd een rammer van jewelste. Blijf hem persoonlijk ook fijner vinden dan de 2.0 versie. Toen ik hem nog ergens zag direct 4 van besteld, 2 staan nog ergens te verstoffen tot het weer mag!

Doet de 2.0 niet het zelfde werk leveren?

Ja wat meer blauwe (nahja meer, deze heeft geen blauwe sterren) sterren, effecten zien er niet slecht uit. Maar deze ramt toch wat harder door. Heb de 2.0 versie verder nooit zelf gehad, kon altijd aan een oude batch 1.0 komen.

Dit blijft toch wel één van de dikste bakken die ik ook heb gestookt hoor. Ontzettend gaaf effect en die blauwe mine en pearl doen het erg goed in deze combi.

Ja, zoals gezegd een rammer van jewelste. Blijf hem persoonlijk ook fijner vinden dan de 2.0 versie. Toen ik hem nog ergens zag direct 4 van besteld, 2 staan nog ergens te verstoffen tot het weer mag!

Ik ben van dezelfde mening hoor. Vind de 1.0 versie vele malen beter dan de 2.0 Maar goed, smaken verschillen he? :D Hoop er nog ergens 1 te scoren, al ben ik bang dat er niet heel veel meer te koop zijn....

Erg blij dat ik hem vorig jaar heb kunnen schieten. Destijds vanaf het balkon gefilmd want bang voor handhaving.

Back
Bovenaan