Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Haal er maar een 3e bij. 2 jaar geleden per twee geschoten, dat geeft echt een gruwlijk dik wow effect.

Afgelopen jaar ook per 2 geschoten maar alle 8 cakes @once. Het was al een beetje mistig maar daarna helemaal:p

Ja, per 2 komt deze beter z'n recht he:p. De filmpjes waarbij ze per 2 gaan zijn ik n ieder geval echt geweldig. Maar, 2 boxen at once?! Dat moet wel indrukwekkend zijn geweest. Je dacht het is mistig dan maar 8 cakes tegelijk voordat de mist erger wordt? Haha, mooi man.

Ja, per 2 komt deze beter z'n recht he:p. De filmpjes waarbij ze per 2 gaan zijn ik n ieder geval echt geweldig. Maar, 2 boxen at once?! Dat moet wel indrukwekkend zijn geweest. Je dacht het is mistig dan maar 8 cakes tegelijk voordat de mist erger wordt? Haha, mooi man.

Ja was echt gruwelijk dik. Helaas niet beste kwaliteit maar filmpje geeft wel een goeie indruk. Snellont had er niet zoveel zin in, begint op ongeveer 30 seconden:

Geniaal dit hoor! Wel wat zonde van de mist, maar heerlijk genieten dit en top de lampjes op om te zien waar je loopt etc. veiligheid boven alles he? :wink:

Geniaal dit hoor! Wel wat zonde van de mist, maar heerlijk genieten dit en top de lampjes op om te zien waar je loopt etc. veiligheid boven alles he? :wink:

De mist is jammer maar wilde dit altijd al een keer doen, gewoon om te ervaren hoe het is in de straat.

Tot voor een paar jaar terug nam ik het zelf ook niet zo nauw met de veiligheid. In de loop der jaren steeds meer mensen die komen kijken naar ons vuurwerk dan wil ik zelf op zijn minst het goeie voorbeeld geven. Onze hobby scoort al genoeg negatieve publiciteit in de media. Draag nu tijdens het stoken ook standaard een vuurwerkbril en geef van te voren duidelijk aan tot waar het publiek mag komen.

Zo he, bruut geweld zeg! Filmpje is echt indrukwekkend, maar denk als je eronder staat het helemaal gruwelijk is.

Dit is mssm wat extreem maar per 2 heb je ook al een gruwelijk spektakel.

Enige jammere van dezs box is dat ze de kwaliteit van bstch 2016 niet hebben weten te handhaven.

Deze had ik in 2017 3x, nagenoeg windstil maar de boeketten vlogen over het dsk achter ons huis. Dat was echt niet normaal hoe die batch presteerde

Ja was echt gruwelijk dik. Helaas niet beste kwaliteit maar filmpje geeft wel een goeie indruk. Snellont had er niet zoveel zin in, begint op ongeveer 30 seconden:

Zo he, moet echt waanzinnig zijn geweest. Top hoor! Inderdaad zoals al gezegd, zonde van die mist. Ik had 2018 - 2019 2 keer de snowstorm als begin van mijn finale project. Was ook echt top. Beginnend met finale van de laatste cakes en eindigde met 4 cakes tesamen met 2 keer the ultimate en het vervolg van de finale.

Zo he, moet echt waanzinnig zijn geweest. Top hoor! Inderdaad zoals al gezegd, zonde van die mist. Ik had 2018 - 2019 2 keer de snowstorm als begin van mijn finale project. Was ook echt top. Beginnend met finale van de laatste cakes en eindigde met 4 cakes tesamen met 2 keer the ultimate en het vervolg van de finale.

Zo dat is ook een heel lekkere finals, heerlijk om even complete chaos in ds straat te creëren

Haha lekker man! Dikke finale, sierlijk begin wat doorloopt naar een gruwelijk einde. Genoten!

Hier staan er nog 3 in de bunker. En de 4e is onderweg naar mijn privé bunker.

Laatst bewerkt:
Dit filmpje trok mij wel over de streep toen ik deze nog langs zag komen op een freaksite. Hoop dat ie hier ook zo in de straat staat :thumbup:

laat maar, dacht dat die nu nieuw was.
maar de 2.0 was er al eerder :)

post kan weg

Laatst bewerkt:
Zeer gaaf met v-shape. Zo zonde dat deze compoumd eruit gaat. Juist de pareltjes met single effect verdwijnen.

Back
Bovenaan