Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Shit. Ik heb de folies er al vanaf en doorgelont. Kan niet meer zien welke nr4 is. Ik zie wel dat er 1 cake is met tussenschotjes. De rest heeft dat niet. Misschien is dat nummer 4? Kan iemand dat nakijken misschien?

Op de zijkant zit het label, daar moet het ook op staan welke cake het is.

Welke batch heb jij? Heb 2018 en het folie van alle 4 de cakes losgehaald, geen tussenschot te bekennen

2018 batch. Helaas. Ik zou de onderkant los kunnen snijden. Misschien kan ik er ander lont zien lopen. En anders gok ik wel op de cake met de tussenschotjes.

Ik heb de 2018 batch, hier ook inderdaad 4x cake D met op 1 cake een 4 er achter. Op die cake waar de 4 op staat, zit helemaal geen label met tekst op de cake.

Euh, de 2018 had blauwe mines, blauwe comet en alsnog enorm dikke burst, giga kamuro boeket met popping tips. Echt wat een geweldige bak. Ik vroeg me af waar die dikke dreunen wegkwamen, maar dat was m'n eigen box :D super genoten hier van, prachtbak!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem nog ergens op film maar niet normaal. Batch 2018 was mssn nog wel beter dan de 2017. Harde klappen en een mega spreiding. Ging bij ons kompleet over het dak heen

Was ook benieuwd naar de 2018 versie maar was er echt klaar mee om twee uur. De 2017 en 2018 moeten nog een jaartje wachten.

Ook nu was ik weer zeer tevreden over de snowstorm. Had hem 2 keer en beide tegelijk geschoten. Dit was het begin van mijn finale waarna combinaties volgden van een aantal verschillende cakes die ik met zorg had samengesteld. De finale was grandioos en zeer heftig. De snowstorms had ik beginnend bij cake 4 aan het reserve lond toen cake 1 daarna cake 2 en 3 tegelijk van beide snowstorms tegelijk. Zal morgen het filmpje van de hele finale plaatsen waar de snowstorms een belangrijke rol in speelde. :D

Voor mij de box van de avond!

Wat een heerlijke doorrammer was dit. Mooie mines en enorme spreiding.
Volgens mij zat alleen de vijf(?) schots finale ergens tussendoor, dus de cake met het nummer met de 4 er op, was bij mij niet de laatste

Had de 2017, maar fenominaal! Continu een volle lucht! En wat een spreiding ook. Wij hadden in de straat met zijn alleen heel wat mooie bakken. Maar deze was voor velen de mooiste.

Back
Bovenaan