Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Ai, da's zonde Bassie. Juist bij een blok als deze wil je dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of de hele cake verwisseld is of alleen het label.

Zo da's ruk man. Ga het zo toch maar even controleren of er met de inhoud van mijn box ook geknoeid is. Heb ook nog een Winternight:shocked:

Zo dat is wel heel kut, stel je voor je hebt niks door en krijgt ineens een andere cake tussendoor waarvoor je niet gekozen hebt.

Inderdaad. Is 4x dezelfde cake dus maakt niet uit. Dit is voor mij de enige box die ik nog zelf moest doorlonten. Maar goed dat ik dat nog ef gecheckt had ;-)

Behalve dan dat cake 4 een finale salvo heeft van 5 shots at once. Heb helaas 2 keer batch 2018, kunnen nog wel een paar dagen droogtijd gebruiken die van mij. Heb besloten toch alle 8 cakes at once te schieten

Ai, da's zonde Bassie. Juist bij een blok als deze wil je dat niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of de hele cake verwisseld is of alleen het label.

Je zou zeggen, alleen het label. Ik heb die van mij al doorgelont, zonder op te letten. We zien wel wat er uit komt. Ook hier alles tegelijk trouwens :angel: dus maakt dan niet zo veel meer uit.

Behalve dan dat cake 4 een finale salvo heeft van 5 shots at once. Heb helaas 2 keer batch 2018, kunnen nog wel een paar dagen droogtijd gebruiken die van mij. Heb besloten toch alle 8 cakes at once te schieten

Maar hoe zie je dan welke dat is? Want ze zijn allemaal identiek aan de buitenkant.

geen a/b/c/d op de stickers bovenop of label zijkant?

edit: nee, bij mij ook allemaal D maar eentje met een 4 (in een rondje) achter de D. Ik vermoed dat dat de finalecake is. We zullen merken. Andere 3 cakes zijn toch hetzelfde.

Shit. Ik heb de folies er al vanaf en doorgelont. Kan niet meer zien welke nr4 is. Ik zie wel dat er 1 cake is met tussenschotjes. De rest heeft dat niet. Misschien is dat nummer 4? Kan iemand dat nakijken misschien?

Back
Bovenaan