Pietje PYRO VWC lid Gisteren om 22:51 #41 Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren.
Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren.
Waltr VWC lid Gisteren om 23:11 #42 Pietje PYRO zei: Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren. Klik om te vergroten... Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha. Oh mooie tijd. Eind jaren70
Pietje PYRO zei: Het klassieke “ik denk dat ik vroeger beter kon knikkeren dan jij” complex. Lastig te genezen, makkelijk te negeren. Klik om te vergroten... Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha. Oh mooie tijd. Eind jaren70
Vuurwerkk023 VWC lid Gisteren om 23:33 #43 Waltr zei: Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha. Oh mooie tijd. Eind jaren70 Klik om te vergroten... Ben je al zo oud?
Waltr zei: Nou moet ik wel zeggen - en dat is geen grap - dat ik altijd won en mn vriendjes hun knikkers weer terug kochten van me hahaha. Oh mooie tijd. Eind jaren70 Klik om te vergroten... Ben je al zo oud?