Snow Drop

RF JEROEN

VWC lid
snowdropgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1439
Artikelnaam: Snow Drop
Bruto Gewicht: 900 gram
Netto Kruitgewicht: 126 gram
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: A:brocade w/red strobe w/red tail B:brocade w/green strobe w/green tail C:brocade w/blue star w/blue tail
Richtprijs: €6,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Super hoor. Goede effecten en goede burst.
9 schoten en dan nog geen 7 euro?
Naar mijn weten is dit momenteel,relatief gezien,het goedkoopste budgetpotje in Nederland (gelet op aantal schoten)
Knap werk Royal Fireworks

Super hoor. Goede effecten en goede burst.
9 schoten en dan nog geen 7 euro?
Naar mijn weten is dit momenteel,relatief gezien,het goedkoopste budgetpotje in Nederland (gelet op aantal schoten)
Knap werk Royal Fireworks

ja gaan we van het jaar echt mee knallen met dit vuurwerk in ons ass

gewoon Top spul :D

ja gaan we van het jaar echt mee knallen met dit vuurwerk in ons ass

gewoon Top spul :D

Ik stop het liever niet in mijn ass, maar zet het gewoon op straat:wink::D
Maar komt dus ook in het assortiment van Top vuurwerk?

Leuke potje, een van de betere budget potjes. Vind dat er de laatste tijd sowiso veel leuke budget potjes bij komenRoyal

Laatst bewerkt:
Ik vind dit echt een kneiter van een budgetpot! Lage prijs, genoeg schoten en erg mooie uitwerking. Weer een mooi product van Royal Fireworks.

Topper!!! Dit soort cakes zijn voor mij altijd interesant. Echt mooie effecten en een schitterende prijs. Royal Fireworks is een fantastische nieuwkomer. Veel importeurs kunnen een voorbeeld aan ze nemen. Mooie producten, met van alles wat, van geweldige budgetcakes, tot aan schitterende 500 grammers. En dat allemaal voor mooie prijzen. Aaargh... Ik wil het kopen! :D:p:D

:bye:

Laatst bewerkt:
Toppertje!!!! zo zie je maar vuurwerk hoeft niet duur te zijn ! ook al ziet het er geweldig goedkoop uit!

Mvg :d

Ja de filmpjes uit China zijn echt prachtig. Off topic: Hetzelfde gold voor Bonfire. Maar de cakes geschoten op de demo waren toch van een iets andere kwaliteit(enige uitzonderingen daar gelaten).
Laten we hopen dat het ook echt zo mooi is maar ik heb zo mijn twijfels.

Grunn, misschien heb je gelijk, misschien ook niet. We hebben ook de china filmpjes van de andere Royal producten gezien, die waren ook best overtuigend. De cakes in het echt zijn nog beter als op de filmpjes.

Nou bieden in het verleden verworven resultaten geen garantie voor de toekomst, maar onze verwachting is dat deze cakes gewoon ook hardstikke goed zullen zijn.

We gaan het zien op de demo.

Met vriendelijke groeten
Top Vuurwerk Rotterdam

Mooie cake hoor!
Ik heb er direct 2 van besteld!
Mooie 6 uurs middag potjes!

ERG MOOI IN COMBINATIE MET MIDNIGHT GLORY!

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm ook besteld.
Hij is niet alleen goedkoop maar heeft ook Groote effecten.
Aangezien er 126 gram kruid in zit.
126 gedeeld door 9 is 14 gram per tube.

Erg mooi potje voor dat lage bedrag. Ook niet een standaard effect, maar meerdere kleuren met een mooie brocade.
Bij mij in de straat deed hij het heel goed in combinatie met de Amazing Dream.

Erg mooie pot, ik ga er dit jaar 4 van bestellen! Zeer mooie effecten en een must buy cake voor dit geld!
Let wel op! Dit type cake valt na 1 schot al om als hij niet 'verankerd' is. Bij mij schoot hij vorig jaar gewoon horizontaal door de straat ondanks de standaard vergrote onderkant!
Deze cake kun je gewoon goed doorlonten en dat ga ik dit jaar ook weer doen met vier stuks, dus een 500 gram cake tot. Voor maar 24 euro!
Gewoon doen dus!

Voor 7 euro is dit echt een super cake, de effecten deden niet onder aan de duurdere potten. Een aanrader naar mijn idee.

Back
Bovenaan