Snow Crystal

Hier op de film zie je 18x de snow crystal en ik mag oprecht zeggen dat dit een waardige schone 100.000 klapper vervanger is.
Aanzienlijk minder rotzooi maar wel de bak herrie die er af komt!
Voor een 150-120€ wel een duur (maar wel legaal!) alternatief? Maar kan em zeker waarderen :p

Pff nog steeds nooit gehad, wat slecht. Hopelijk gaat daar dit jaar nog verandering in komen :bonk:

Hmmm. Zie toch wel heel verschillende reacties en filmpjes. Durf het zelf nog niet aan, ook al kan je voor de prijs geen buil vallen. Het zou vooral een teleurstelling zijn als deze de crackling crystal niet kan evenaren

Ik heb deze al jaren staan en vind hem nooit tegenvallen. Iedere keer sta ik weer versteld van wat er uit zo’n klein potje komt

Was nog gewoon dikke prima hoor, variatie in productie (en mss vocht) zijn altijd mogelijk, verwachtingspatroon speelt soms ook mee; hij is niet volle tijd keihard, er zitten stadia met zo'n grote wolk rustige knetter tussen. Die zorgt dat de volle finale ook juist weer zo lekker is :D Ik verheug me er alweer op. Mss bij volgende order nog een paar hamsteren.

Was nog gewoon dikke prima hoor, variatie in productie (en mss vocht) zijn altijd mogelijk, verwachtingspatroon speelt soms ook mee; hij is niet volle tijd keihard, er zitten stadia met zo'n grote wolk rustige knetter tussen. Die zorgt dat de volle finale ook juist weer zo lekker is :D Ik verheug me er alweer op. Mss bij volgende order nog een paar hamsteren.
Jaa precies dat effect vind ik geniaal en is de hoofdreden dat ik hem zou willen kopen! Alleen zie ik op veel filmpjes dat het effect maar kort aanwezig is, i.t.t. de CC die 2x dat effect erin had, afgewisseld met "normale" knetter. In totaal 4 periodes die lekker lang duurden, wat dus niet in elke snow crystal lijkt te zitten...

Back
Bovenaan