Snow Crystal

Ik hoop dat ik een slechte te pakken had, maar vanmiddag eentje afgestoken. Deze was beduinend minder dan zijn voorganger, ik hoop oprecht dat het een maandagochtend exemplaar was.

Geen ervaring hier met de oude, maar de nieuwe bevalt me wel.

Alleen is de endmine wat matigjes vergeleken met de power van de fontein zelf

Hier was hij ook subliem. Geweldige knetter fontein! Eind shot mocht er ook wezen, trouwens. Volgend jaar maar een aantal van halen, denk ik. :D

Deze deed het beter dan ik zijn voorganger kon herinneren. Hele straat in een grote crackling wolk.

Deze was zeer leuk, had wel een beetje last van de wind.
Maar als de wind wegviel zag je dat leuke langzame effect.
Heb een video komt in December ofzo, maar door de regen was de mine vertraagt dus ik dacht het is klaar.. staat niet op beeld :p

Ik hoop dat ik een slechte te pakken had, maar vanmiddag eentje afgestoken. Deze was beduinend minder dan zijn voorganger, ik hoop oprecht dat het een maandagochtend exemplaar was.
Ik kom hier op terug! Deze x9 geschoten verspreid door de straat, daar kan geen 100.000 klapper tegen op!

Fantastisch ding! Deze om een 22:00 afgestoken en ik zag heel wat gordijntjes bewegen met nieuwsgierige mensen waar die herrie en felle licht vandaan kwam... Deze komt er volgend jaar zeker weer een paar keer bij! :)

Ben erg benieuwd naar een filmpje van deze Crystal Crackling opvolger. Dit laatste filmpje is zoals de cameraman al zegt een andere.

Ik vond 'm weer erg lekker hoor, komt er zo weer bij (oh wacht, heb er nog 3 staan :D)! Opvallend inderdaad dat er wat minder kruit in zat, en er zit nu blauw in wat ik persoonlijk erg mooi vond! Crackling is niks minder in mijn ervaring, eind mine ook niet.

Die van mij had helaas een wat andere uitwerking. Nog steeds een mooie fontein, maar minder spectaculair. Ook de mine liet veel te lang op zich wachten. Zal een gevalletje maandagochtend productie zijn hoop ik.

• Sad
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan