Snelheidsduivel gepakt met 42 kilo vuurwerk.

densta

VWC lid
HEERHUGOWAARD Een 45-jarige man uit Heerhugowaard is vrijdagmiddag opgepakt met 42 kilo illegaal en gevaarlijk vuurwerk op zak.

De werd in eerste instantie aangehouden omdat hij 30 kilometer per uur te hard reed over de op de Huygendijk in Heerhugowaard. Bij controle van de auto zag de politie achterin de auto een aantal dozen vuurwerk liggen.

7q7UY0.jpg

Het bleek hier te gaan om een partij van ruim 42 kilo illegaal en gevaarlijk vuurwerk. Het ging onder anderen om vuurpijlen, een 100.000-klapper en shotcakes.

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/155819/snelheidsduivel-gepakt-met-42-kilo-illegaal-vuurwerk-

Pfieuwww weer een stuk veiliger in Nederland, gevaarlijk vuurwerk?, euh ik zie hier zena cakes die in nederland verkocht worden. Dus nederland verkoopt gevaarlijk vuurwerk. Of is vuurwerk per definitie gevaarlijk voor ze?

Echt he ,hoe dom kan iemand zijn :D.
9 van de 10 gevallen 'illegaal vuurwerk' komt op het conto van de persoon in kwestie zelf :bonk:.
Te hard rijden,vroegtijdig afsteken enz,enz.Kortom,sukkel :frusty:.

Foto wordt vaker gebruikt. Blijkbaar hebben ze geen fotografen in dienst. Wel frapant dat ze je gelijk gaan controleren alsof je een crimineel bent. Gewoon een prent geven en een goede avond wensen zit er blijkbaar niet meer in.

Standaard foto ;-)

Maaruh niet gevaarlijk, men bedoeld er is geen belasting over betaald, dus het is gevaarlijk voor de economie :bonk:

Zelfs een Laser fonteintje van de Duitse Aldi noemen ze al gevaarlijk en zwaar illegaal

Wie gaat er dan ook zo achterlijk rijden als je weet dat je die zooi achterin hebt liggen.

me neefje stak 1 knetterkegel af en kwam er politie aan van ja jongens we hebben jullie heterdaad betrapt op illegaal vuurwerk afsteken ik ga de discussie aan en meneer agent blijft volhouden van nee is illegaal en geen cat1 dus hij gaat dreigen om ons naar halt te sturen en een boete uit te schrijven en toen pakte ik de verpakking en was hij stil en liep zo weg. ze kunnen er niet tegen als je van hun wint.
ontopic ik vind het nog dom om zo hard te rijden en ik vind het nog dom om vuurwerk te halen in belgie in december :)

Gr wesley

me neefje stak 1 knetterkegel af en kwam er politie aan van ja jongens we hebben jullie heterdaad betrapt op illegaal vuurwerk afsteken ik ga de discussie aan en meneer agent blijft volhouden van nee is illegaal en geen cat1 dus hij gaat dreigen om ons naar halt te sturen en een boete uit te schrijven en toen pakte ik de verpakking en was hij stil en liep zo weg. ze kunnen er niet tegen als je van hun wint.
ontopic ik vind het nog dom om zo hard te rijden en ik vind het nog dom om vuurwerk te halen in belgie in december :)

Gr wesley

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

Back
Bovenaan