Sneaky 6x16sh / 96sh

Rico

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Sneaky 6 x 16sh
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6 x 16
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: € 52,00

1030-6x16sh.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor 52 euro? 6 cakes? 25mm? Nog geen 9 euro per cake... En de uitwerking is ook prima voor zo'n prijs... Demo's afwachten?

Voor 52 euro? 6 cakes? 25mm? Nog geen 9 euro per cake... En de uitwerking is ook prima voor zo'n prijs... Demo's afwachten?

Ja, ja en ja ;-) Verbaasde me al dat er niks over te vinden was hier! Zou de 6x25sh even bekijken voor 78 euro. Die vind ik nog mooier.

Ja, ja en ja ;-) Verbaasde me al dat er niks over te vinden was hier! Zou de 6x25sh even bekijken voor 78 euro. Die vind ik nog mooier.

Waarom niet beide? Voor zo'n prijs... Eventueel los stoken zou ook kunnen, nog geen tientje per cake.

Voor die prijs een leuke box, alhoewel ik persoonlijk alleen de laatste 2 cakes interessant vind! Dan ga ik liever voor die 6x25!

Beste Leden,

Deze Sneaky boxen zijn sinds 18 september binnen en al bij diverse vuurwerkshows van ons ingezet.
Productie is gelijk als op de gedeelde film zoals hierboven.

Ik vind het ern mooie bak vuurwerk voor een kleine bak geld!!.
Ga ik togvwel aanschaffen denk ik.

Vanochtend opgehaald en alle cakes bevatten ongeveer 220 gram kruit, dus bijna 15 gram per schot. Ik verwacht dat dit prima cakes gaan zijn :D

De effecten waren meer dan prima, het enige minpuntje was dat bij sommige potten de reservelont niet ging branden. Hierdoor het ik hem 2x moeten aansteken. Maar verder een goeie doos!

Toppers dit: dikke burst, goed gevulde effecten en bovendien gunstig geprijsd! Lekker crackling mine bij de finale ook. Doen nauwelijks onder voor het wereld beroemde buurtassortiment van Rubro. Volgend jaar absoluut weer!

Zoals hierboven al gezegd word,goede cakebox,ik zou hem zeker aanraden.Ik heb geen problemen gehad met het doorlonten.

Back
Bovenaan