Sneaky 6

hmmm bij de vuurwerkdumper in leiden staat hij voor 80,00, dat is 20 euro meer dan vorig jaar. Moet zeggen dat ik het een idiote en absurde verhoging vind :(

Persoonlijk vind ik de effecten net zo groot. Alleen de big 19 heeft een hardere burst. Maar de sneaky 6 is zeker geen miskoop.

Had er nog 1 over van vorig jaar, blijven mooie cakes. Had het idee dat hij het dit jaar zelfs nog beter deed na een jaartje drogen.

Jammer dat deze uit het assortiment gehaald zijn, leuke cakes om los te schieten qua tempo

Misschien een idee om terug te halen Katan? Zahna Replica, Immortal special en Full traction zijn al top boxen qua prijs en kwaliteit en met deze heb je er ook een top assortiment bij

Deze zal terug kunnen komen,in compound versie?

Had er nog 1 over van vorig jaar, blijven mooie cakes. Had het idee dat hij het dit jaar zelfs nog beter deed na een jaartje drogen.

Jammer dat deze uit het assortiment gehaald zijn, leuke cakes om los te schieten qua tempo

Misschien een idee om terug te halen Katan? Zahna Replica, Immortal special en Full traction zijn al top boxen qua prijs en kwaliteit en met deze heb je er ook een top assortiment bij

Nee dat eigenlijk niet, daar zijn genoeg andere boxen voor. Deze vind ik juist perfect om los te schieten. Misschien eens met de full traction of immortal special proberen? Full traction lijkt me daar sowieso een leuke voor, die is net te snel om los te schieten.

Zie deze graag terugkomen maar ook het liefst los (als assortiment)

Graag dat deze terug komt! Ze mogen van mij alleen wel wat langzamer gaan, vorige keer toen ik dit assortiment had is er wss iets mis gegaan want ze schoten allemaal binnen no-time leeg :p

Had je deze los geschoten? Zelf geen last van gehad ofzo, 20 tot 25 seconden zoiets. Zie net dat ik deze nog op film heb, helaas maar 11 vd 19 schoten erop staan dus niet echt de moeite waard om te plaatsen

Maar terug komen lijk me geen optie aangezien het toch toen om een omgelabelde Brasilian box ging van Pangu?

Back
Bovenaan