Tiger-Head
VWC lid
hmmm bij de vuurwerkdumper in leiden staat hij voor 80,00, dat is 20 euro meer dan vorig jaar. Moet zeggen dat ik het een idiote en absurde verhoging vind :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hmmm bij de vuurwerkdumper in leiden staat hij voor 80,00, dat is 20 euro meer dan vorig jaar. Moet zeggen dat ik het een idiote en absurde verhoging vind :(
Twijfel om 2 keer deze te bestellen of een karton big 19. Wat zouden jullie kiezen
Met de big19 heb je wel wat meer variatie natuurlijk hoewel je met deze serie ook echt geen
miskoop doet.
Dat is dus inderdaad ook mijn twijfel. Weet iemand toevallig qua effect welke groter uit zal vallen.
Persoonlijk vind ik de effecten net zo groot. Alleen de big 19 heeft een hardere burst. Maar de sneaky 6 is zeker geen miskoop.
We hebben afgelopen oud en nieuw beide geschoten! Persoonlijk vind ik de big19 iets beter. Hardere burst en grotere effecten!
Had er nog 1 over van vorig jaar, blijven mooie cakes. Had het idee dat hij het dit jaar zelfs nog beter deed na een jaartje drogen.
Jammer dat deze uit het assortiment gehaald zijn, leuke cakes om los te schieten qua tempo
Misschien een idee om terug te halen Katan? Zahna Replica, Immortal special en Full traction zijn al top boxen qua prijs en kwaliteit en met deze heb je er ook een top assortiment bij