Sneaky 6

Zie net dat ze al niet meer op de site staan zullen ze dan allemaal al uitverkocht zijn....:D

Dat was mij gister ook al opgevallen. Ik hoopte eigenlijk dat ze op de site filmpjes erbij hadden gezet. Ik weet trouwens niet of deze uitverkocht is... Er werd mij verteld dat deze cakes alleen maar in de voorverkoop te verkrijgen zijn. Waarschijnlijk omdat de verkoop begint eraf gehaald. Ik was naar de plaatselijke dealer geweest en ze stonden ook niet in de showroom.

Bij vuurwerkdumper al sinds vorige week niet meer op de site. Zijn op denk ik, jammer. Als je ze besteld heb zal je ze wel krijgen.

2zyjziv.jpg

2zdxirb.jpg

Kan iemand voor mij AUB een filmpje maken van deze cakes of laten weten hoe ze zijn.
Ben erg benieuwd als vooravond cakes. Niet duur... Hopen dat ze goed zijn.

Deze was het geld echt meer dan waard. 2x3 tegelijk aangestoken. Wat een geweld. Vooral die spinners man man man :cool:

Hele mooie cakes, heerlijke diepe burstknallen en mooie wijde boeketten met hele heldere kleuren.
Mijn publiek stond er ook van te genieten met de nodige OOOHH's en AAAHH's
Als ze er volgend jaar weer zijn dan neem ik ze weer mee in mijn showtje :cool:
Katan bedankt voor de mooie cakes, volgend jaar kom ik zeker weer bij jullie inkopen!

Dit was voor mij de topper van de avond. Grote boeketten, heldere kleuren en een harde burst. En dat voor 10 euro per cake! De spinners van cake B waren ook heerlijk :D
Voor mij het product van 2014

Fantastisch assortiment met een zeer scherpe prijs, hopelijk houd katan deze er in de komende jaren :)

Heel erg mooi! vooral de mooie ronde boeketten met heldere kleuren vielen mij op. Deden absoluut niet onder voor de ES 2.0. Voor 10 euro per stuk super!

Deze waren heel erg goed hopelijk volgend jaar weer te krijgen voor deze scherpe prijs. :)10 euro is namelijk niet veel geld voor deze kwaliteit.

Schitterende set cakes voor een mooie prijs, beste Katan wijzig hier niets aan, zowel qua productie als qua prijs en dan hebben jullie aan het einde van dit jaar wederom het beste assortiment :)

Back
Bovenaan