Snake Eyes

Zag deze voorbij komen in een showtje.
Maar wat een topper zeg, grote boeketten, mooie kleuren en een goede burst zo op film.
Deze gaat zeker op de wenslijst.

Is/word de tail nog aangepast voor 2016? Vind het boeket overigens wel echt super dik, dat zou in combinatie met een spinning tail helemaal mooi zijn!

Zo dan, flinke prijsdaling, mooi om te zien.
Vond dit 1 van de mooiste losse cake's van de demo.

Mee eens Wesley, de tail is nog niet helemaal zoals het hoorde, maar dit stoorde me niet...de blinkerboeketten die ervanaf kwamen waren super, zeker per twee of drie doet je dit in de straat de mond open vallen!

ik vind de tails echt zeer matig, het komt niet eens in de buurt van de sample. Erg jammer voor een toch nog prijzige cake. De boeketten zijn wel mooi en groot maar daarvoor zijn ook voldoende concurrenten te koop.

Marchel even een vraagje: op bijgaande straat film van Billy Fabritius zie je de Snake Eyes als eerste doorkomen. is de 2017 versie gelijk aan de 2016 batch? Want op deze film is hij gruwelijk mooi!!

Marchel even een vraagje: op bijgaande straat film van Billy Fabritius zie je de Snake Eyes als eerste doorkomen. is de 2017 versie gelijk aan de 2016 batch? Want op deze film is hij gruwelijk mooi!!

Wij hadden van deze zoveel ingekocht waardoor we deze dit jaar niet opnieuw hebben ingekocht.
Achteraf beter wel kunnen doen hahahaha.

Gr
Evolution Fireworks

deze vorige week gezien op de demo van de rijswijkse/zoetermeerse vuurwerkhal, eerste wat ik dacht was van deze moet ik zeker hebben, wat een boeketten en wat een goede burstknal heeft deze cake zeg, heb hem vandaag daarom ook maar gelijk besteld

Na lang nadenken over welke pro-fire cake nog in het assortiment moest uiteindelijk toch op deze uitgekomen. Erg benieuwd naar het resultaat in de straat.

Back
Bovenaan