Smoking Gun

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3612
Artikelnaam: Smoking Gun
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 64 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: : € 49,99
Voorverkoop : € 47,50
Onlineprijs : € 42,50

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:948,8 KB ID:	1793832

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lekkere cake met een mooie mix aan effecten en kleuren, met ook een lekker tempo.
Ik houd er altijd wel van om zo'n soort cake in mijn collectie te hebben, dus besteld. :)

Eddy.

Zou sws 21e nog een lading komen, vaak zelfs ook na Kerst nog
Ik heb in het verleden zelfs mee gemaakt dat er in de ochtend van 29 dec nog een container gelost moest worden.
Dit product lag netjes om 29dec in de middag bij de meeste winkels.
Was overigens niet bij pangu maar bij een andere importeur.
Dus het komt zeker wel eens voor!
Het was een product der tijd van Royal.
Ik was sceptisch toen der tijd ivm vocht.
Maar eerlijk is eerlijk oudejaar dag bij het afsteken heb ik niets van kwaliteit verschil gemerkt.

Het gebeurt bijna elk jaar dat er een boos vertraagd is of iets dergelijks en het last minute binnenkomt.

Ik heb overigens wel vaak het idee dat importeurs lang wachten met het binnen halen van goederen dit lijkt mij een slimme truc om afkeur te voorkomen omdat er dan geen tijd meer is door Ilent om deze items te testen.

Ik heb in het verleden zelfs mee gemaakt dat er in de ochtend van 29 dec nog een container gelost moest worden.
Dit product lag netjes om 29dec in de middag bij de meeste winkels.
Was overigens niet bij pangu maar bij een andere importeur.
Dus het komt zeker wel eens voor!
Het was een product der tijd van Royal.
Ik was sceptisch toen der tijd ivm vocht.
Maar eerlijk is eerlijk oudejaar dag bij het afsteken heb ik niets van kwaliteit verschil gemerkt.

Het gebeurt bijna elk jaar dat er een boos vertraagd is of iets dergelijks en het last minute binnenkomt.

In potentie een leuke cake met gevarieerde effecten. Helaas waren de uitwerkingen mager te noemen. De harde wind deed hem natuurlijk ook geen goeds. Blink effecten waren redelijk, maar het goud was erg klein. Ook een zwakke burst. De crackling tails waren daarentegen wel best krachtig. Viel helaas tegen ten opzichte van bijvoorbeeld 20mm cakes van Wolff of Magnum.

Laatst bewerkt:
Dit was gewoon prut, ik kan het niet anders zeggen.
500 gram, 64 schots, maar wordt er kei- en keihard uitgeschoten door cakes als de Battle of Angels van Broekhoff (500 gram, 103 schots).

De video:

Eddy.

Back
Bovenaan