Smeekschrift: maak werk van vuurwerk

maar dit soort mensen (want dat zijn het alsnog) krijgen wel een mooi podium zo....vrij irritant, want wij krijgen dit bijna niet....

maar dit soort mensen (want dat zijn het alsnog) krijgen wel een mooi podium zo....vrij irritant, want wij krijgen dit bijna niet....

Daarom mag wat mij betreft de hetze tegen de media die in de VS wakkert hier ook wel wat opbloeien (al; ligt het hier vaak wel iets genuanceerder)

Daarom mag wat mij betreft de hetze tegen de media die in de VS wakkert hier ook wel wat opbloeien (al; ligt het hier vaak wel iets genuanceerder)

Je bedoelt alles wat niet in je straatje past fake news noemen en alleen Fox news kijken wat juist zelf fake news is? Pls not.

Je bedoelt alles wat niet in je straatje past fake news noemen en alleen Fox news kijken wat juist zelf fake news is? Pls not.
?7 zowel fox als CNN is zo fake als het maar kan. En dat zijn de 2 grootste nieuws zenders daar.

Trump heeft absoluut een punt om dat fake mees te noemen helaas doet hij er zelf net zo hard aan mee.

?7 zowel fox als CNN is zo fake als het maar kan. En dat zijn de 2 grootste nieuws zenders daar.

Trump heeft absoluut een punt om dat fake mees te noemen helaas doet hij er zelf net zo hard aan mee.

Als jij vindt dat CNN even 'erg' is als FoxNews dan moet je misschien wat meer lezen

Die slotzin is echt tergend, hoezo "voor iedereen" hij wil het plezier in een openbare ruimte van anderen ontnemen....

dit soort gekken zijn gevaarlijk voor de samenleving en zorgen alleen maar voor ontwrichting en polarisering.

100% eens. Helaas gaat de linkse betutteling maar door en dreigt zijn hoogtepunt te bereiken.

Waarom verbaast dat je?

Omdat CNN een gevaarlijk bolwerk is van linkse haatzaaiers. Een "medium" dat er niet voor schroomt men te beïnvloeden (lees; misleiden, brainwashen) om het doel te behalen waarvoor ingezet.

Een soort NPO maar dan anders.

Maar goed, laten we het vooral On-Topic houden.

Omdat CNN een gevaarlijk bolwerk is van linkse haatzaaiers. Een "medium" dat er niet voor schroomt men te beïnvloeden (lees; misleiden, brainwashen) om het doel te behalen waarvoor ingezet.

Een soort NPO maar dan anders.

Maar goed, laten we het vooral On-Topic houden.

Goed punt om het on-topic te houden want om deze onzin kan ik alleen maar heel hard lachen!! :bye:

ik moet zeggen dat het hier nog aardig rustig is in Emmen.. afgelopen weekend pas de eerste knallen een beetje gehoord

Inderdaad, en ik vind dat het roepen van: 'duizenden ongelukken', terwijl het er minder zijn echt wel fake news. En deze gek geeft les? Wat als het over onze normen en waarden gaat, gaat hij daar ook dingen over zeggen die niet kloppen?

Back
Bovenaan