Smash Box 3 [ass]

Denk je dat t zinvol is. Woon niet echt in de buurt. Zo te zien bijna dezelfde effecten: spider met blauw en groene parels. En de andere rode parels en rode blinker met spider?

Als het logistiek lastig is, zou ik het gewoon laten en als pech zien. Kunt die 2 cakes als finale tegelijk zetten :wink: maak je n voordeel van n nadeel

Ook dit is weer een top box van Pangu. Grote boeketten en alleen maar goud effecten. De crackling in de finale cake vind ik ook heerlijk! Maar ik weet niet wat het was, of het lag aan de wind waar het kruipende pixie dust goud niet tegen kon. Of deze box kwam uit een andere fabriek ofso? Ik hoopte namelijk op dezelfde uitwerking als van de Garden Part 2 2016 versie en de Yellow River 2014 versie, maar dat was iets minder. Wel kwamen de boeketten weer een stuk lager dan de 2016 versies van Pangu, dus dat is weer top hersteld. Ik had 'm voor een scheintje gekocht, 84 euro dus voor dat geld was het sowieso echt top! En dat spider-nog-wat-effect was echt heel dik! Maar volgend jaar weer een andere box uit de Pangu collectie kiezen.

Bedankt voor je filmpje en ervaring. Had hem ook gekocht maar door het slechte weer helaas niet afgestoken. Nu weet ik wat ik volgend jaar kan verwachten,en dat is dikke prima.

Ik had ook een smashbox 3 uit 2016 en moet zeggen dat die geweldig presteerde, vele malen beter als vorig jaar:yes:

Zie hem nu voor 70,- voorbij komen, hoe is deze bevallen dit jaar? Vergelijkbaar met de Garden Party's?

Zie hem nu voor 70,- voorbij komen, hoe is deze bevallen dit jaar? Vergelijkbaar met de Garden Party's?

Ik had een oudere versie (jaartal weet ik ff niet), maar vierkante doos. Geschoten in de vooravond, en dat was echt even genieten. Grote effecten en fijn tempo en tijdsduur, twijfel zelfs om hem weer te nemen.

Ik had hem ook nog staan 2016 versie goed gedroogd en ging lekker. Deze niet doorgelont de kop er ook niet naar staan. Had oudjaarsdag (prive) ook trieste dag wegens crematie oma.

Zijn echt prachtige cake's in deze Smash Box 3 [ass]. Grote effecten, prima burst en lekker tempo. Hoor ook het nadreunen op mijn locatie over de weilanden.

Hier 1 los:

En hier per 2 die mooi redelijk op gingen met elkaar.

Ter info, er bestaat geen 2018 versie van deze box... alles wat wordt aangeboden is dus 2017 of ouder...

Ik had gisteravond de 2017 versie (langwerpige doos) en deze was echt geweldig! Wat een prachtige effecten, grote boeketten, mooie hangtime.. echt alles klopte. Helaas is de film verpest :/

Back
Bovenaan