Sledgehammer

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 2519
Artikelnaam: Sledgehammer
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Effectomschrijving: De beste vuurwerk compound serie van 2023! 300 shots Ultra blink boeketten!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/5
Tijdsduur: 115 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €189,95

Van de nieuwe Legacy Brand vind ik dit denk ik de mooiste box; wat een blink en heerlijke kleuren. Allicht toch maar proberen eind van het jaar...

Moet eerlijk zeggen dat ik t een beetje chaos vind en dan niet in de positieve zin helaas. Kan door de film komen maar ik zie vooral een groot wit vlak in t midden en weinig effect. Jammer dat ik m niet ergens op een demo kan zien. Of wie weet einde jaar een winkeliersdemo ergens.

Het lijkt wel een kopie van Incredible 300.

Artikelnummer: 2514
Artikelnaam: The Incredible 300
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Effectomschrijving: De beste vuurwerk compound serie van 2023! Maximale silver blink eindigend in brocade crown.
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/5
Tijdsduur: 115 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €189,95

Moet eerlijk zeggen dat ik t een beetje chaos vind en dan niet in de positieve zin helaas. Kan door de film komen maar ik zie vooral een groot wit vlak in t midden en weinig effect. Jammer dat ik m niet ergens op een demo kan zien. Of wie weet einde jaar een winkeliersdemo ergens.

Dat witte vlak zie je in veel van die wolff video's langskomen. Camera niet helemaal lekker ingesteld denk ik.

Zou deze net zo lekker zijn als die 2 van Broekhoff? Zou zo maar kunnen. filmpjes van Wolff zijn idd slecht. Zonde want kost ze een hoop klanten/omzet, die daar niet doorheen zien

Ik vond hem gisteravond wat langdradig. Voor de normale consument die een doos met veel schoten op straat zit prima, maar het 20mm kaliber spat er vanaf.

Vind hem nog wel goed overkomen, afstand is goed te zien en als je daar rekening mee houdt, lijken het mij vrij volle momenten te geven met blink en crackling.
Wel het idee dat ie wat herhalend is, 2/3 had prima geweest.

Ziet er zo op het b bestaande filmpje er veel beter uit dan op de Demo.
Deze ga ik toch even op het lijstje noteren.

Op zich een prima bak voor wat het is. Inderdaad goede spreiding en burst voor slechts 20mm, maar in "the grand scheme of things" vond ik hem niet heel hard. Nee, ik loop hier niet echt warm voor. Vind het teveel een rommeltje.

Poar ploaties: 😎
21 Sledgehammer 2 small.jpeg

21 Sledgehammer 3 small.jpeg

21 Sledgehammer 4 small.jpeg

21 Sledgehammer 8 small.jpeg21 Sledgehammer 11 small.jpeg

Eddy.

Back
Bovenaan