Skyreaper *NIEUW 2025*

Leuke lijn met mooie labels en uitwerkingen. Niet allemaal rammers, maar er zitten toch echt wel sierlijke bakken tussen waar ik de Skyreaper er zeker één van vindt.

Kleine man of een grote doos.. Demo's kwam die prima over, beetje rommelig maar verwacht toch dat ie wel indruk gaat maken.

Op de beelden van de demo komt ie wel goed over, blij dat ik m heb als vervanger. Dacht bij het filmpje van Kreis al te merken dat de burst wat minder is dan bij andere boxen, maar dit is wel echt gevulde lucht in de straat hoor

De beste producten leveren niet altijd de beste foto's op.
En het zijn niet altijd de beste producten die wel de beste foto's opleveren.
Gezien de gematigde/wisselende reacties hierboven op de Skyreaper denk ik dat dit een mooi voorbeeld is.
Want de foto's van de Skyreaper horen stuk voor stuk tot de besten die ik bij de demo van Kuiper heb geschoten. 😍

Oordeel zelf:
IMG_7735- Edited small.jpg

IMG_7736- Edited small.jpg

IMG_7737- Edited small.jpg

IMG_7738- Edited small.jpg

IMG_7739- Edited small.jpg

IMG_7740- Edited small.jpg

IMG_7741- Edited small.jpg

IMG_7742- Edited small.jpg

IMG_7743- Edited small.jpg

Het blijft dan wel jammer dat ik ze voor het forum moet verkleinen, en dat er nog een extra compressie overheen gaat. Dat komt de weergave kwaliteit niet ten goede helaas.

Eddy.

De beste producten leveren niet altijd de beste foto's op.
En het zijn niet altijd de beste producten die wel de beste foto's opleveren.
Gezien de gematigde/wisselende reacties hierboven op de Skyreaper denk ik dat dit een mooi voorbeeld is.
Want de foto's van de Skyreaper horen stuk voor stuk tot de besten die ik bij de demo van Kuiper heb geschoten. 😍

Oordeel zelf:
Bekijk bijlage 1822589

Bekijk bijlage 1822590

Bekijk bijlage 1822591

Bekijk bijlage 1822592

Bekijk bijlage 1822593

Bekijk bijlage 1822594

Bekijk bijlage 1822595

Bekijk bijlage 1822596

Bekijk bijlage 1822597

Het blijft dan wel jammer dat ik ze voor het forum moet verkleinen, en dat er nog een extra compressie overheen gaat. Dat komt de weergave kwaliteit niet ten goede helaas.

Eddy.
Ik geniet altijd heel erg van jouw foto's! Deze zijn ook weer prachtig

Back
Bovenaan