Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Ken het..mensen in de straat dachten ook altijd dat ik week wegging. En ja ik had minder mee kunnen nemen..maar heb nog meer de pest erin dat als ik het nodig heb en het thuis zou liggen...:)

De foto is de overgang van cake 1 naar cake 2... maar alle overgangen waren op zn minst discutabel omdat tape is gebruikt die nauwelijks plakt. Alles zat heel erg los. Het kan goed gaan, maar het kan ook niet goed gaan. Dat hoop ik niet voor de consument die na een hapering opnieuw aan wil steken en dan onwetend snellont aansteekt

Zit er erg over na te denken om deze nu nog aan te schaffen, voor 280. Maar klopt het dat deze nog op geen enkele echte demo is geschoten? Dus alleen samples?

Op de demo was hij echter de bom!
Niet meer normaal hoe breed en vol.
Ik ben echt benieuwd hoe hij presteert in de straat. Eigenlijk was ik een beetje huiverig om deze aan te schaffen omdat ik hem zó enorm breed vond schieten. Tóch maar gedaan... :p

Op de demo was hij echter de bom!
Niet meer normaal hoe breed en vol.
Ik ben echt benieuwd hoe hij presteert in de straat. Eigenlijk was ik een beetje huiverig om deze aan te schaffen omdat ik hem zó enorm breed vond schieten. Tóch maar gedaan... :p

welke demo?

Back
Bovenaan