Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Wil die bunker ook wel bezoeken maar ben bang dat ik dan verlatings angst krijg en de boxen niet loslaat tot de 31ste. Wat een dikke bak.

Let allemaal even goed op de overgangen naar de volgende cake... Ik heb er 1 (box, dus 7 overgangen) gezien, dat zag er zwaar belabberd uit! Stukje loshangend tape over 2 loshangende lontjes... gevaarlijk!

Mwa, niet zo druk maken jongens beetje vertrouwen.

Ik ben het met Sirens eens wbt het vertrouwen in Evolution, maar groen visco brand soms/vaak langs elkaar weg, zonder elkaar te doen ontbranden.
Dat groen visco strak tegenelkaar aan/opgesloten zit, is wel een must.

Het zijn 2 losse cakeboxen heb ik gehoord. Die jezelf nog zou moeten doorlonten. Het vertrouwen in evo is groot, desondanks hebben ze geen invloed op China, zodra er iets niet goed is komen ze daar pas in Nederland achter. Of je ik het mis dat kan natuurlijk.

Het zijn 2 losse cakeboxen heb ik gehoord. Die jezelf nog zou moeten doorlonten. Het vertrouwen in evo is groot, desondanks hebben ze geen invloed op China, zodra er iets niet goed is komen ze daar pas in Nederland achter. Of je ik het mis dat kan natuurlijk.

Het zijn 2 lossen compounds, dus elke compound is ook weer doorverbonden. Zoals ghoost zegt zijn er 7 overgangen.

Back
Bovenaan