Sky Symphony

Blijft een uniek stukje vuurwerk, geweldige 3-traps fluiters die erg hoog gaan. Standaard in het assortiment elk jaar:)

Leuk stukje vuurwerk, heb er 2 afgestoken maar daar blijft het ook bij. Vond de fluiters van de Ghots king harder als deze. Het is geen slechte cake maar niet een cake die standaard elk jaar in mijn collectie zal terugkomen.

het is toch maar 1 keer oud en nieuw

Dat mag ik toch hopen van niet matje! :D

Ik vind dit een erg leuke cake om te combineren inderdaad. Juist omdat hij zo langzaam zijn buit prijsgeeft. Ik hoop alleen niet dat hij nog veel meer in prijs zal gaan stijgen, want dan word hij een stuk minder interessant voor mij. Dus staat hij voorlopig op de wenslijst...en als hij niet of weinig in prijs stijgt maakt hij een grote kans ook aangestoken te gaan worden dit jaar.

ook al paar jaar deze cake in me colectie tis en blijft een leuke pot die lang duurt :p had vorig jaar dat 1 van de fluiters bij de 3e trap tegen de zijkant van een flat ketste was wel grappig gelukkig niks gebeurt :)

Mijn filmpjes tijdens oud en nieuw:
Ik heb hem geschoten voor de Vraatzucht, en ik moet zeggen dat ik de Sky Symphony alleen nog kies voor z'n goede tempo.
Vraatzucht is aggressiever (lees: te snel tempo), heeft een finale en fellere tails.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
img_2328.jpg

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: SL76
Artikelnaam: Sky Symphony
Afmeting: Ø135x145 mm
Bruto Gewicht: 1120 Gram
Netto Kruitgewicht: 180 Gram
Aantal Schoten: 14 Schoten
Effectomschrijving: 14 Energievolle luchthuilers klimmen met knisperende staarten trapgewijs naar ongekende hoogte.
Effecthoogte: 40 Meter
Tijdsduur: 55 Seconden
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €16,50

Deze cake dit jaar 2 x in de collectie gehad, en wat een enorme topper is dit zeg.
Echt puur genieten, de drie traps fluit gaan allemaal perfect en ze gaan ontzettend hoog.
Kwaliteit is erg goed, fluiters gaan goed om en om.

iemand die weet of deze toevallig nog te verkrijgen is dit jaar?
Ik ving zoiets op dat hij eruit ging (doodzonde)

Dealers uit het midden van het land die ze nog hebben mogen ook even via PM contact met me opnemen

Een lekkere rauwe etappe fluit cake, mogen ze wat mij betreft zo weer op de markt brengen. Hint voor de importeurs

Back
Bovenaan