YOYOYO
VWC lid
Ik ook zojuist alsnog besteld door de filmpjes van de demo dagen. Ben nu ook echt klaarDeze alsnog besteld, nu ben ik wel echt klaar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook zojuist alsnog besteld door de filmpjes van de demo dagen. Ben nu ook echt klaarDeze alsnog besteld, nu ben ik wel echt klaar
Zie ik je de 31e misschien daar welIk ook zojuist alsnog besteld door de filmpjes van de demo dagen. Ben nu ook echt klaar![]()
deze is met kooi !Is deze nu wel met kooi? Of dezelfde onzin als met de coconut bounty xd
hoe weet je dat??deze is met kooi !
mijn coconut bounty hiervoor inruilen??
mijn coconut bounty hiervoor inruilen??
ik heb overleg gehad en dit is waarschijnlijk mogelijk, klopt het dat de ski Symphony ook in kooi komt?? ik zou er ook nog voor kunnen kiezen om de cb in te ruilen voor een immortal gold bijvAls het mag, en de Sky Symphony voorradig is, 100%
ja snap ik maar wil wel meeste waar voor mijn geld natuurlijkBlijft persoonlijke voorkeur, maar a.d.h.v. demo-films lijkt de Sky Symphony het wel beter te gaan doen.
Ja is pas gelukkig een paar keer gezegt in dit topic!!ik heb overleg gehad en dit is waarschijnlijk mogelijk, klopt het dat de ski Symphony ook in kooi komt?? ik zou er ook nog voor kunnen kiezen om de cb in te ruilen voor een immortal gold bijv
Dat wil iedereen denk ik zo.ja snap ik maar wil wel meeste waar voor mijn geld natuurlijk
Ik ook, maar ook niet... Echt te duur..Twijfel om deze er nog bij te doen.