Sky Symphony 100s

Simmien

VWC lid
Artikelnummer: RVW 919
Artikelnaam: Sky Symphony
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1949 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 199,00
Voorverkoopprijs: € 179,50

O.a te koop bij: Rubro.nl

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	rubro-event-sky-symphony-100-schots-664de5bce41ad565840284.png Vertoningen:245 Grootte:2,10 MB ID:	1795962

Laatst bewerkt door een moderator:
Van alle nieuwe Rubro producten, ben ik het meest benieuwd naar hoe deze in de straat gaat presteren.
Ze kunnen echt wel wat, zeker met 30mm. Dat hebben we vroeger wel meegemaakt.
Maar sinds een paar jaar durf ik ze niet zo snel op een (concept) China filmpje te nemen.
Event Colors of Dubai en dat soort bakken vielen behoorlijk tegen, terwijl China filmpjes vaak nog best aardig waren.

Ze kunnen echt wel wat, zeker met 30mm. Dat hebben we vroeger wel meegemaakt.
Maar sinds een paar jaar durf ik ze niet zo snel op een (concept) China filmpje te nemen.
Event Colors of Dubai en dat soort bakken vielen behoorlijk tegen, terwijl China filmpjes vaak nog best aardig waren.

Ik ben vorig jaar de boot in gegaan met de Event Orange Dragon dat was echt een flopper. Maar ik heb wel hoge verwachtingen van deze hoor. Alleen wacht ik even de straatfilmpjes af.

Dit is op de china film wel echt een topbak. Die mines maken het hele effect zo compleet. Wellicht een gokje zonder straatvideo's waard.

Heerlijke bak dit zo op film. Lekker tempo en door de mines ziet hij er groots uit.

Dat ziet er goed uit zeg, lekker tempo ook, goede tijdsduur voor een 100 shots. En natuurlijk 30mm, we weten allemaal wat Rubro daar mee kan. Erg benieuwd naar!

Mooie bak, maar de hangtime ben ik nog niet van onder de indruk. Ik laat me echter graag verrassen op de demo's.

Mooie bak, maar de hangtime ben ik nog niet van onder de indruk. Ik laat me echter graag verrassen op de demo's.

Spreidte ook niet bijzonder, pingpangt er (te) snel doorheen zonder te overtuigen behalve het roze en paars dat leuk zijn. Ik vermoed kooiloos, al zou je het met die prijs niet verwachten. Anders straatfilms maar ns afwachten.

Back
Bovenaan