Sky Rim

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 3609
Artikelnaam: Sky Rim
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 261,3 gram
Aantal Schoten: 21 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 31,95

13447834_205838a4_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vond ik ook een erg mooie cake, wist niet meer dat dit diegene was met blauw en gele peonies in het begin, érg mooie kleuren namelijk! :)

Deze vind ik ook erg mooi; de kleuren lijken helder (was de strobe ook echt goed goud?), de afwisseling is leuk en kan qua prijs nog nét m.i.

De strobe was aardig, maar zeker niet top. Heb ze beter gezien bij Rubro bijvoorbeeld. Maar nog steeds mooi.

ik moet zeggen dat dit wel een mooie cake is.
Ikzelf vind de kleuren in het begin echt mooi. Alleen de blinkers hadden iets beter afgewerkt kunnen worden zodat ze wat langer zouden blijven.
Maar verder een leuke, afwisselende cake wat mij betreft.
greetzz

ja nieuwe type van de vube..
zie ik deze tog liever als de Cube..
Ik vond dit tog stiekem ook een leuke cake.. Heb um beoordeeld met een 7,5
dus een boven gemiddelde scooren!

Deze cake nog even onder de aandacht brengen.

Met 21 schoten en een prijs van €31,95 is dit een dure cake.

Maar als ik zie wat je daar voor terug krijgt. Mooie blauw/paars en gele peonies, mooie goed uitgewerkte palmen. En die finale tjemig snoeihard! Je zag de salutes echt tussen de blinkers zitten.

Ik ben als over mijn budget maar als ik deze nog ergens met korting kan krijgen doe ik dat!!

Het blijft echt een cake om je vingers bij af te likken. Ik hoop dat wolff ooit nog eens een cake uitbrengt met de witte palmen met roze parels zoals in deze cake was die zijn echt geweldig!! :D

Back
Bovenaan