Sky Parade

aasamember

VWC lid
Artikelnummer: DC126
Artikelnaam: Sky Parade
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: 175Gram
Aantal Schoten: 12 Shots
Effectomschrijving: 12 schots multishot waarbij de rode kometen een fantastisch luchteffect creëren.
Adviesprijs: 17,50 ( 2009 )
Verpakkingseenheid: niet bekend

DC126.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Adviesprijs is 17,50.

Je krijgt hem gratis bij bestelling tussen de 50 en de 100 euro.

Omschrijving :

12 schots multishot waarbij de rode kometen een fantastisch luchteffect creëren.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar gratis gekregen. Kan er weinig meer van herinneren maar op mijn aantekeningen van vorig jaar staat hij als 'volgend jaar weer'. Bij mij is hij volgens mij niet los te koop, alleen bij besteding tussen 50 en 100 euro.

leuke cake mooie effecten alleen vind de prijs wel wat aan de hoge kant

Vind het zeker geen slechte cake voor 17,50 , Ieder zo zn mening natuurlijk :) maarjah zal dit jaar natuurlijk wel weer wat duurder gaan worden. Ik zou hem opzich best wel willen kopen dit jaar, even aankijken wat ie gaat kosten.

Even een aanvulling op de product informatie

Artikelnummer: DC126
Artikelnaam: Sky Parade
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: 175Gram
Aantal Schoten: 12 Shots
Effectomschrijving: 12 schots multishot waarbij de rode kometen een fantastisch luchteffect creëren.
Adviesprijs: 17,50 ( 2009 )
Verpakkingseenheid: niet bekend
DC126.jpg

Is het een aanrader of valt die toch een beetje tegen?

Even op een heel oud bericht reageren :p
Ik heb hem gister op een demo gezien, was een leuke cake met mooie langdurige rode tips! Wat mij betreft een aanrader maar wel een beetje aan de prijs.

Had deze vorig jaar bij Vuurwerk 4 all gehaald voor 10 euro en voor dat bedrag was het zeker een leuke pot.
Dit jaar zag ik 'm ergens staan voor 20 euro en dat is ie dus beslist niet waard!

Back
Bovenaan