Sky Palms

Weer een rare versie. Hopelijk komt toch echt de versie van vorig jaar in de bunkers te liggen maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Opzich is het niet een rare versie, hoe hij is geschoten in Lopik is wel precies zoals de effect omschrijving van het product is.

Welke winkel? want er is een tekort aan hoorde ik.. veel winkels krijgen niks.. :(

Klopt Royal heeft er zelf veel te weinig binnen gekregen en kan daardoor ook niet goed uitleveren aan zijn klanten. Gelukkig heb ik er nog 2 kunnen bemachtigen in Steenbergen.

IMG_6696.jpg
Staat ook duidelijk op dat het de 2014 versie is.

Laatst bewerkt:
Vanavond naar vuurwerkland Steenbergen. Hopelijk wordt die van mij wel uitgeleverd net als bij Golddigger.

Alle werknemers van Vuurwerk Huizen hebben de voor zichzelf gereserveerde Sky Palms terug in de verkoopvoorraad gestopt. Hierdoor kan Vuurwerk Huizen aan al zijn klanten, die deze besteld hebben, uitleveren...

Ik ben blij met m'n karton + 1 :D

Mijn Sky Palms konden ze niet leveren, hiervoor in de plaats Fire Flower gehad, na de reacties op de versie van dit jaar op sky palms best wel blij mee :) ook de skylander konden ze niet leveren...

Ja precies, waren iets minder palms en meer glitter er in. Vond hem erg mooi, alleen de burst was een stuk minder.

Vanaf minuut 3.05 zie je er twee in mijn show in v-shape.

Back
Bovenaan