Sky Hunter

Blijft ondanks de ietsje andere uitwerking, dan de oude versie, gewoon een hele mooie single shot voor mij. Ben benieuwd hoe deze het in de straat gaan doen aankomend jaar :)

Blijft ondanks de ietsje andere uitwerking, dan de oude versie, gewoon een hele mooie single shot voor mij. Ben benieuwd hoe deze het in de straat gaan doen aankomend jaar :)

Is het ook en zeg ook niet dat ik hem niet meeneem als ik hem tegenkom. Ziet er goed uit en is productie ook nog begrijp ik:)

Is alsnog niet verkeerd hoor! Deze gaat er ook komen mits hij hier verkocht gaat worden natuurlijk. Broekhoff heeft weer een aantal producten dit jaar die er bij moeten zijn vind ik!

Eigenlijk zou je dan deze single shot een nieuwe naam moeten geven inderdaad. Want de oude sky hunter is het niet met de crackling palm. Die was zo gaaf! Desalniettemin is dit zo op film een hele mooie single shot hoor!

Tot de aangename verrassing gekomen dat ik er nog een stuk of 20 heb staan van vorig jaar. Als ik er aan denk zal ik een vergelijkingsvideo maken tussen de oude en de nieuwe.

Back
Bovenaan