Sky Hunter [Uitloop]

Ontzettend blij dat deze besteld zijn. Ben zeer benieuwd hoe ze in de straat zijn, maar dat zal zeker weten goed komen.

Echt wel een prachtig stukje Nederlands vuurwerk!
Hier een video tegenover een 'normale' 3" shell. (Jammer van de mist en de focus, maar krijg je toch een kleine indruk)

Hier toch in de losse verkoop ook maar 1tje van aangeschaft! Ik moet deze gewoon in het meemaken voordat ze niet meer verkrijgbaar zullen zijn.

Ben er ook erg blij mee en uiteraard ook benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Aan de verhalen en films te zien hebben we allemaal wat moois in huis gehaald.

Ik denk dat The Junk nu echt wel een waardige vervanger voor deze topper is. Ook al komt ie volgend jaar terug, dan hebben we altijd die nog.

Zijn ze mooi? Ja. Is het waard om deze los te schieten? Mwuah, naar mijn mening niet als we kijken naar de verhouding tussen het product en de waarde ervan. Ik geef liever een 10’tje uit voor paar grote singleshots dan 5-10 euro aan 1 sky hunter..

Ik vond ze ook behoorlijk tegen vallen. Wellicht had ik er teveel van verwacht, maar ik vond de effecten behoorlijk klein. Ik zal ze voor de volgende keer overslaan.

Laatst bewerkt:
Ik had hier een karton van gekocht met leuke korting. Deze dingen waren bij mij echt wel de bom. Had er 15 tegelijk in mijn finale van mijn show, was letterlijk goud! Filmpje hiervan komt nog. ;)

De dreun bij het opstijgen is alleen al gaaf. Jammer dat ze eruit gaan, had er best nog een karton van willen hebben.:p

Karton gekocht, 18 stuks, enorm hoge verwachting, rekje gemaakt... Foutje in het lonten blijkbaar, want hij ging wel érg snel nu (oeps), maar al met al viel het gewoon tegen. Boeketten veel te hoog, grootte viel tegen, nee, miskoop en zonde van de tijd, ver beneden verwachting.

Back
Bovenaan