Sky High 300sh [Uitloop 2023]

heb hem hier voor 219 aangekocht/besteld bij vechtweelde vuurwerk (outlet) ,lijkt me een redelijk leuk blokkie voor die prijs ,toch bijna 6 kg nem

Geen idee waarom deze eruit gaat.
Triple compound die uitstekend op te splitsen is in 3 losse compounds.
Is ook als zodanig strak verpakt.

Denk dat deze 300 schoten wellicht wat eentonig worden als ze gekoppeld worden, ondanks de diversiteit van de effecten. Misschien is dat de reden van uitloop? Tegenvallende verkoopcijfers?

Maar los van elkaar en afgewisseld met andere compounds was dit echt een groot succes!
Geen 30 mm maar door het tempo toch indrukwekkend.

hij was hier ook een succes hoor ,vondt het niet eentonig gekoppeld zoals bedoeld ,zowel het tempo ,effecten en de burst ! is wel aan te bevelen om de lonten die je doorgekoppeld wilt schieten iets verder dan de standaard positie naar beneden te trekken (dus dichter en sneller bij de volgende tube) maar dat geld eigenlijk voor alles wat je wilt koppelen toch ? je zag dat bij veel compounds en vooral de grotere er best wel veel tussentijd zat met de overgang waardoor bv de color hypnose erg tegen viel (ook qua prestatie) riakeo topspul maar soms ook net even te lange pauzes ertussen ,blijft uiteraard mijn eigen bescheiden mening en er zouden wellicht ook genoeg mensen zijn die liever iets langer naar een rustig lopend geheel kijken ,oud en nieuw hier in utrecht met het eerste jaar een afsteekverbod was iig super ,met meer vuurwerk dan ooit naar mijn gevoel ,op naar 2026 mensen !! en allemaal de beste wensen uiteraard nog he

Hij was hier prachtig. Ik had 2x deel C en 1x A. Ik heb hem op video en had hem goed doorgelont, geen pauze. Klapte er goed op en mooie grote boeketten. Video volgt later in het jaar.

Hij was hier prachtig. Ik had 2x deel C en 1x A. Ik heb hem op video en had hem goed doorgelont, geen pauze. Klapte er goed op en mooie grote boeketten. Video volgt later in het jaar.
en een compound met zoveel kruit tov het aantal schoten gaan we ook snel niet meer tegenkomen vrees ik ,zeker niet voor dat geld !!

Back
Bovenaan