Ik kan deze nergens vinden op de vuurwerkexpert website, had je de laatste ofzo?deze nu voor 200 gevonden met de 25% actie van vuurwerkexpert. twijfel neemt toe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan deze nergens vinden op de vuurwerkexpert website, had je de laatste ofzo?deze nu voor 200 gevonden met de 25% actie van vuurwerkexpert. twijfel neemt toe.
In Medemblik hebben ze hem nogIk kan deze nergens vinden op de vuurwerkexpert website, had je de laatste ofzo?
en een compound met zoveel kruit tov het aantal schoten gaan we ook snel niet meer tegenkomen vrees ik ,zeker niet voor dat geld !!Hij was hier prachtig. Ik had 2x deel C en 1x A. Ik heb hem op video en had hem goed doorgelont, geen pauze. Klapte er goed op en mooie grote boeketten. Video volgt later in het jaar.
heb hem verleden jaar als uitloop net als jouw als ik het goed heb bij vechtweelde meegepakt voor 219 maar 270 ??? nee dan pak ik liever 2 leuke bakjes voor dat geld denk ik ,misschien hebben we weer mzzl straks naar de laatste verkoopdagen toe en idd is die nog 5600 gr nem ?Ik heb hem vorig jaar gehad en was echt wel een topbak. Veel kleuren, was altijd al kooiloos maar burst was oke. Tijdsduur niet te kort. Vooral de vele effecten zijn mij bijgebleven. 2 delen tegelijk geschoten en 1 los. Kan wel filmpje uploaden straks Of t 270 waard is, 50 euro meer als vorig jaar, op zich wel. Prima freakprijs. Weet alleen niet of er weer 5600 gram in zit... @Broekie is deze ongewijzigd qua kruitgewicht?
heb hem verleden jaar als uitloop net als jouw als ik het goed heb bij vechtweelde meegepakt voor 219 maar 270 ??? nee dan pak ik liever 2 leuke bakjes voor dat geld denk ik ,misschien hebben we weer mzzl straks naar de laatste verkoopdagen toe en idd is die nog 5600 gr nem ?
Jawel ,maar al gehad en voor 270 koop ik ook 2 mooie riakeo blokjes momenteel hierJa 220 was een prima prijs. Maar omgerekend 90 euro per 100 shots blokje, als je van de variatie houdt, op zich prima te doen.
Jawel ,maar al gehad en voor 270 koop ik ook 2 mooie riakeo blokjes momenteel hier![]()
Scheelt er komt nog genoeg langs voor de 31e en de collectie is al aardig gevuld en breed qua productenGeef je helemaal gelijk hoor tegenwoordig wel of een Tears from Heaven met 360 shots.