Sky Dancers

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: DC124
Artikelnaam: Sky Dancers
Bruto Gewicht: 0,8kg
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 8 schoten
Effectomschrijving: 8 schots multischot die begint met rode staarten en eindigt met diverse effecten in rood, groen en blauw
Richtprijs: €12,95
Verpakkingseenheid: 18/1
Foto: volgt
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én
bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mike?? Wat is een multisgit?? :p

Leuk cakeje voor maar 12,95. Mooie spinners lijkt ook wel weer op tourbillion, met lekkere knal en mooie effecten. Hebbedingetje dus.

Ook deze staat er bij mij op, gewoon toppertje, leuke effecten, lekker tempo en de prijs is ook netjes te noemen he, voor 13 euri mogen we niet klagen haha. :D Mooie effecten hoor, lekkere spinner met blink en crossette erin, top!

@Aftershock; een multisgit is een multischot, maar dan verkeerd getypt haha.

Schuurmans komt met hele goede cakes dit jaar :) Mooie spinners trouwens ( 1 van mij lievelings effecten :p )

mooie pot met een leuke spinner en daarna een leuk boeketje. ik vind de blauwe crossette erg mooi met dat cracling. komt dit jaar misschien wel in de collectie.

zeker een leuk potje
lijkt me mooi om deze te combineren met de daybreak van dynasty
wie weet koop ik hem er nog bij als het vuurwerk afgehaald gaat worden

Ik heb hem gezien op een demo, maar volgens mij laat het filmpje van Sweet Laker toch echt niet de Sky Dancers zien.. Eerder een soort Daybreak..

De tails van de Sky Dancers zijn erg leuk in de lucht, maar de boeketten zijn écht mager en misvormt.

Ik heb hem gezien op een demo, maar volgens mij laat het filmpje van Sweet Laker toch echt niet de Sky Dancers zien.. Eerder een soort Daybreak..

De tails van de Sky Dancers zijn erg leuk in de lucht, maar de boeketten zijn écht mager en misvormt.

Dit is inderdaad niet het filmpje van de sky dancers. Vond de sky dancers verder wel een leuke pot. Had hem erbij gehaald om wat meer afwisseling te hebben in effecten.

hmmm hij lijkt inderdaad erg veel op de Daybreak. Moet hem haast wel zijn dan, vreemd dat ik maar de helft van het aantal schoten op film heb staan. Kan me haast niet voorstrellen dat de helft niet is afgegaan,..

nouja, bedankt voor de feedback in ieder geval!

beetje laat maar beter laat dan nooit :p

dit oud en nieuw was deze er 2 keer bij. mooie pot maar ik had meer verwacht :p, op de eerste filmpjes leek het blauw heel erg helder maar dit was bij mij donkerblauw/paars. ondanks dat toch een top pot voor die prijs

Back
Bovenaan