Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ga ik vanavond eens heerlijk de tijd voor nemen! In de intro heb ik al veel producten gezien waar ik heel erg geïnteresseerd in ben. Mooie selectie. Top!
Geprobeerd een mooie compilatie in elkaar te zetten!
3 kwartier kijk plezier! Enjoy!
Komt deze uit het Valk ass?
Mooie kleurrijke cake!
Ja klopt!Komt deze uit het Valk ass?
Toch maar een bezoekje wagen dit jaar aan team Valk. Thanks voor het beeldmateriaal, ook al enthousiast geworden bij de Bomb cakes en Sensation boxen.Ja klopt!
Toch maar een bezoekje wagen dit jaar aan team Valk. Thanks voor het beeldmateriaal, ook al enthousiast geworden bij de Bomb cakes en Sensation boxen.
1 is mooi , 2 is chaos & hoog tempo , 3 is veel rood en salutes tussendoor (goede salutes en wat rustiger tempo) & 4 heeft mooie kleur!Welke Sensation raad jij aan? Zat zelf aan nummer 4 te denken, 5 helaas uitverkocht…
Ja precies! Ben van plan om ze allemaal aan te schaffen, maar in fases. Begin dan met de 4, je kan het maar beter alvast veiligstellen1 is mooi , 2 is chaos & hoog tempo , 3 is veel rood en salutes tussendoor (goede salutes en wat rustiger tempo) & 4 heeft mooie kleur!
Eigenlijk zijn ze het allemaal wel waard vond alleen zelf nummer 3 wat eentonige..
Prima idee, zijn ook allemaal de moeite waard!Ja precies! Ben van plan om ze allemaal aan te schaffen, maar in fases. Begin dan met de 4, je kan het maar beter alvast veiligstellen