FireDragon
VWC lid
Gefilmd bij de besloten winkeliersdemo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net bij de intratuin zien staan voor 55.21
komt er zeker nog bij.
55 euro?? Bij mijn Intratuin filiaal staat hij er gewoon bij voor 85 euro. Overigens wel raar, want overal waar op=op bij staat, vragen ze gewoon het volle pond.
Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.
Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.
Ik bedoel meer producten zoals china salute die niet meer in het assortiment zitten en waar slechts nog restvoorraad van is. Daar staat bij op=op, en ik zie dat veel intratuin filialen deze producten in de aanbieding hebben. Echter bij mijn intratuin filiaal staan ze gewoon voor de originele prijs. Dat vind ik apart.
Volgens mij heb ik te vroeg conclusies getrokken. Zie nu dat de prijs van six red bij mijn intratuin filiaal is aangepast naar 42.50! Eigenlijk is mijn budget al op, maar 42.50 voor deze zes cakes is toch eigenlijk een no-brainer?
Welke intratuin gaat dat om ?
Kreeg van de intratuin hier te horen dat ie niet meer op voorraad was. Jammer.ook een beetje onlogisch om hem dan nog op de site te hebben.