Six Red [Ass.] [Uitloop]

Heb deze ook niet geleverd gekregen,kon me geld terugkrijgen of de reach for freedom meenemen.Heb de box genomen.

Laatst bewerkt:
55 euro?? Bij mijn Intratuin filiaal staat hij er gewoon bij voor 85 euro. Overigens wel raar, want overal waar op=op bij staat, vragen ze gewoon het volle pond.

Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.

Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.

Hij bedoeld meer dat dat nu exclusief is, en er dus volle prijs wordt gevraagd (schaarste, economie enzo..)
Maar je hebt ook acties waarbij er heel veel van een product is, een dikke korting en dan staat er alsnog bij op=op omdat het product waarschijnlijk snel op is, en er geen nieuwe komt.

Ik bedoel meer producten zoals china salute die niet meer in het assortiment zitten en waar slechts nog restvoorraad van is. Daar staat bij op=op, en ik zie dat veel intratuin filialen deze producten in de aanbieding hebben. Echter bij mijn intratuin filiaal staan ze gewoon voor de originele prijs. Dat vind ik apart.

Ik bedoel meer producten zoals china salute die niet meer in het assortiment zitten en waar slechts nog restvoorraad van is. Daar staat bij op=op, en ik zie dat veel intratuin filialen deze producten in de aanbieding hebben. Echter bij mijn intratuin filiaal staan ze gewoon voor de originele prijs. Dat vind ik apart.

uiteindelijk bepaald de winkelier de prijs, dus als dealer x ze in de aanbieding doet en Y niet dan kan dat.. maar dat is al eerder gezegd..

Volgens mij heb ik te vroeg conclusies getrokken. Zie nu dat de prijs van six red bij mijn intratuin filiaal is aangepast naar 42.50! Eigenlijk is mijn budget al op, maar 42.50 voor deze zes cakes is toch eigenlijk een no-brainer?

Kreeg van de intratuin hier te horen dat ie niet meer op voorraad was. Jammer.ook een beetje onlogisch om hem dan nog op de site te hebben.

Kreeg van de intratuin hier te horen dat ie niet meer op voorraad was. Jammer.ook een beetje onlogisch om hem dan nog op de site te hebben.

Dat zou ik inderdaad heel raar vinden. Waarom producten op de site zetten als je ze niet eens op voorraad hebt? Staan nog een stuk of 5 andere aanbiedingen op de site die je al sinds de opening van de webwinkel niet kunt bestellen.

Dit assortiment is mij nooit zo opgevallen maar nu er zo met de prijzen gestunt wordt kan ik nog wel een plekje in mijn budget vrijmaken :)

Back
Bovenaan