Six Red [Ass.] [Uitloop]

ik ben het helemaal met je eens spanischcracker.
ik was ook weer aangenaam verrast, gaat het in de straat zeker goed doen.
zeker je geld waard.

gaat bij mij ook weer op de lijst.

Deze wordt me aangeboden als vervanger voor de China By Night. (Heb al wel 15% korting gekregen)
Wat denken jullie? kan deze een beetje meekomen?

Deze wordt me aangeboden als vervanger voor de China By Night. (Heb al wel 15% korting gekregen)
Wat denken jullie? kan deze een beetje meekomen?

Misschien een beetje late reactie maar dit pakket is mij ook aangeboden als vervanger van de CBN. Ik had 2x CBN, nu dus 2x dit assortiment. Ik heb het gewoon maar op de gok gedaan. Het filmpje dat er is in dit topic ziet er prima uit en daarnaast ben ik blij verrast door de kwaliteit van de china by night cakes in het algemeen. Ik denk dat deze bakjes zeker wel mee kunnen, en al helemaal als je ze per 2 of 3 tegelijk schiet

Net nog de nummer 3 uit dit pakket geschoten. Echt super gave bakjes voor het geld! Ik had vorig jaar dit pakketje erbij gekocht voor in de vooravond en zijn echt erg mooi met goede afwisseling in effecten burst is hard, maar niet de hardste.

Had deze als 2e leuk projectje had 4 van deze op een plank aan elkaar geknoopt dus 24 cake's

Zeer tevreden over dit pakket wat was dat mooi !

In 2014 vernieuwd, hierbij de vernieuwde productie film van dit assortiment
Ik heb hem jaren gehad, altijd tevreden en ik ben dan ook verrast met de aanpassing
dit jaar indien mogelijk (€) komt ie er weer bij.

Nooit eerder live gezien en deze kon mij op video's ook nooit overtuigen, maar als je deze koopt heb je een mooi assortiment in handen. Goede variatie in effecten, goede uitwerkingen, goed tempo en een meer dan prima prijs.

Ben over het algemeen niet zo van pakketten maar deze vond ik vanavond echt heel goed. Verrassende harde burst en prima effecten. Zeker niets mis mee.

Back
Bovenaan