Six Red [Ass.] [Uitloop]

Er hoeft maar 1 iets mis te zijn met 1 van de 6 cakes en dan is het gelijk al klaar.
- Red Exclusive Box
- Wonderfull Sky

Dan mogen ze het buurt xxl van rubro ook wel afkeuren want daar ging het met 1 pot ook goed mis... Rare gang van zaken want ze waren vorig jaar gewoon goed. Mag de oude voorraad ook niet meer verkocht worden ?

Toch blijft dan de vraag hangen wat er mis is gegaan.
Voorlopig lijken dit soort berichten te wijzen op volstrekte willekeur van wijsneuzen met te veel bevoegdheden.

Oude voorraad zal nog wel geleverd mogen worden. Ik had deze dit jaar besteld om lekker in de vooravond te stoken, want het zijn echt prima cakes voor het geld. Hopelijk heeft de winkel waar ik ze besteld heeft nog voorraad genoeg om ze uit te kunnen leveren. Ik dacht dat deze al lang in de bunkers van de winkels lagen blijkbaar is dit dus nog niet het geval geweest, treurig nieuws.

Ik weet niet bij welke winkel jij besteld hebt Jean Paul maar is het niet gewoon een slechte smoes van die winkel om te vermaskeren dat hun gewoon te weinig ingekocht hebben of te veel verkocht wat ze eigenlijk helemaal niet hadden?

Ik weet niet bij welke winkel jij besteld hebt Jean Paul maar is het niet gewoon een slechte smoes van die winkel om te vermaskeren dat hun gewoon te weinig ingekocht hebben of te veel verkocht wat ze eigenlijk helemaal niet hadden?

Vuurwerkmagazijn7kamp.

Maar als dit zo is, zullen andere winkels hier ook mee te maken krijgen. We gaan het merken.

Nee TLVD(G). Edwin de eigenaar van Vuurwerkmagazijn7kamp. Tevens waar ik ook werk. Is 1 van de mensen die China Red op de markt heb gebracht.

Ik heb dit pakket weloverwogen gekocht dus ben benieuwd hoe intratuin daar mee omgaat...
Staat nog steeds te op de site te bestellen trouwens..

Ik ben ook benieuwd, wel erg balen zeg! Ben benieuwd wat ik vrijdag te zien/ horen krijg. Ik denk dat er nog wel genoeg 2011 versies bij hun in de bunker liggen en dat ik die dus mee krijg. Op de site van hun staat nu ook een rode kruis met uitverkocht er achter. Ben benieuwd naar de reden van afkeuring.

Grote kans dat het 39 : Samenpakket van Excellent bij Intratuin als vervaning gaat dienen. Weet nou niet zeker of je daar blij mee moet zijn.

Hoezo afgekeurt.
Wie weet is de boot gezonken, of is de container in het water gevallen...
Of mischien staat de container nog wel in china.
Het betrkend niet altijd dat hij afgekeurd is/word.

Hij is afgekeurd 3xh.
Wij van VWM7KAMP kregen 5 pallets vuurwerk binnen en hebben der bijna 2 terug moeten sturen met o.a dit product, het pakket en de wonderfull sky.

Aaiai dat is zuur voor vele winkels.
Nou succes met het zoeken van vervangers..
Erg jammer want vond fit een topper!

productie 2011 mag wel verkocht worden
mischien heeft jullie leverancier ze nog over

groeten kees makkelie

Ik heb dit pakket besteld bij Intratuin.. dus ik ben benieuwd wat ik krijg..

Dit pakket is trouwens ook nog steeds te bestellen bij Intratuin...

Hij is afgekeurd 3xh.
Wij van VWM7KAMP kregen 5 pallets vuurwerk binnen en hebben der bijna 2 terug moeten sturen met o.a dit product, het pakket en de wonderfull sky.

Oef, teleurstelling. Ik maak even een lijstje met vervangers en dat stuur ik zo wel even naar Edwin dan. Even kijken of dat nog haalbaar is

Back
Bovenaan