Six Red [Ass.] [Uitloop]

Ziet er gewoon goed uit!
Vergelijk de potjes uit dit pakket eens met de 16 shots/240 grams potjes van Bonfireworks (Midnight Delight, Miracle, Dragon Balls, Fantasy) en dan zie je dat het verhoudingsgewijs qua prijs niet ver van elkaar af ligt.

Heel verleidelijk. Behoorlijk compleet pakket qua type effecten ook, alleen mis ik (zoals zo vaak) een peony cake... :sad:

vind peony alleen een mooi effect als deze mooi rond is,
heb dat in consumenten vuurwerk nog niet echt gezien...

misschien dat dat de reden is dat er geen peony cake tussen zit...

Met een leuke korting is dit pakket echt wel te doen denk ik! Zelf neem ik hem wel een paar keer om te proberen. Niet geschoten is altijd mis. Voor de prijs wil ik ze niet laten staan.

dit soort pakketten vind ik altijd fijn om er een van te hebben voor in de vooravond. zitten aardig goede cake's tussen maar ook een aantal slechtere. Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik deze erbij neem aangezien er veel concurentie dit jaar is in de 16schots cake pakketten dus dat word nog even kijken voor welke ik ga. maar aan de prijs zal het in iedergeval niet liggen.

Toch es serieus kijken of ik nog ergens 80 euro vandaan kan halen voor dit pakket. Zitten een paar toppers bij! Dat de #2 en #4 minder zijn wordt wat mij betreft ruimschoots gecompenseerd door de rest; en zou best es kunnen zoals eerder iemand al zei dat die meer als een soort knalcakes bedoeld zijn...

Is hier geen real-life afbeelding van beschikbaar of tenminste afmetingsdata? Lijkt me wel handig om op voorhand te weten. Niet iedereen kan namelijk van verre de dummies even komen aanschouwen.

Het spijt mij voor de dubbelpost, maar is er dan niemand die de afmetingen kent van dit assortiment, of een foto heeft van het (dummie)pakket?

cimg1847b.jpg

cimg1849f.jpg

afmetingen zijn
39,5 cm breed
31 cm hoog
14 cm diep

Had deze 200 grams cakes even uit de koffer gehaald om te bekijken maar ze leken wat vochtig geweest te zijn.

Liggen nu dus voor de zekerheid even allemaal los op tropische kamertemperatuur klaar te stomen voor vanavond.

Six Red pakket is nu officieel goedgekeurd door mij en het verbaasde publiek.
Wat een geweld uit die potjes zeg, zelfs beter dan het buurtassortiment van Rubro!

Six Red pakket is nu officieel goedgekeurd door mij en het verbaasde publiek.
Wat een geweld uit die potjes zeg, zelfs beter dan het buurtassortiment van Rubro!
Bedankt voor de filmpjes!

In welk opzicht vond je ze beter? Want niet alle boeketten lijken op film even vol en mooi. Burst, boeketgrootte? Als het werkelijk zo is, is dit het alternatief op dat Buurtass. XXL van Rubro voor mensen die niet zo van crackling houden :D

En hoe was de knal in die knalcake met gele sterren?

M'n pa woont op een plein met appartementen voor 50 plussers en ik stak in de avond om 19:00 uur 1 van deze potjes af en al die 50 plussers ook de oudjes stonden op balkon te kijken en na afloop een aplause en ze wouden meer zien haha zegt dat genoeg? laat staan wat er om twaalf uur gebeurde. echt een super pakket met grote effecten heldere kleuren gecombineerd met prachtig lang hangende goud effecten en goede burst. de knal cake vond ik niet echt harder knallen dan de andere cakes. Maar het blijft een super pakketje. mensen die dit pakketje niet hadden, ik raad hem aan. groeten mustang

Bedankt voor de filmpjes!

In welk opzicht vond je ze beter? Want niet alle boeketten lijken op film even vol en mooi. Burst, boeketgrootte? Als het werkelijk zo is, is dit het alternatief op dat Buurtass. XXL van Rubro voor mensen die niet zo van crackling houden :D

En hoe was de knal in die knalcake met gele sterren?

In het echt was de boeket grootte prima in orde en de burst was hard (stak dit pakket af na mijn Bonfireworks cakes en ze deden daar totaal niet voor onder!).
Buurtassortiment is nog steeds prima hoor en heeft veel goud met crackling (een effect waar ik best van hou), maar Six Red heeft ook kleur en een knalblokje met finale.
Je ziet zeg maar de grote cakes in miniatuurvorm: wel de grote effecten en keiharde bursts maar een kortere duur (20-25sec).
Echte eye catchers en daarom zou ik dit pakket zelfs kopen als ik maar een budget van 100 euro zou hebben, want het is de perfecte basis voor een mooie vuurwerk show gebleken.

Niet een regelrechte topper maar toch zeker wel een goed product! De boeketten zijn gewoon zoals je mag verwachten; niet klein maar ook niet zo groot als een 500-grammer. Maarja de prijs is en blijft toch maar 70 euro waardoor het toch een mooi pakket is om te hebben.

Volgend jaar gewoon weer dus!

Back
Bovenaan