Sittard: 26-10-2011

Nou zo lang zal het niet duren tristen. Als je er eens 10 afdoet misschien

Omdat ik zag, misschien zie je het einde. 19:30 begint het 20:00 uur komt hij dat is 30 minuten als daar finale bijkomt is het ongeveer 32 minuten. Haha.
Achja we zien het morgen wel heb er zin in!
En je bent er misschien eerder. Enne flink/snel sporten? :p

Jongens er staat: ' met wat geluk' :) Mischien loopt de tijd van half 8 wat uit en dan heb je dus mischien het geluk om de finale te zien.
De show duurt geen half uur, hoe lang deze wel duurt zien jullie vanzelf.
Kan wel van alles gaan verklappen, maar dat is nu ook weer zo jammer niet dan? :D
Jullie zullen het morgen wel zien.
En Ivo, ik zie je morgen wel neem ik aan
:)

Jongens er staat: ' met wat geluk' :) Mischien loopt de tijd van half 8 wat uit en dan heb je dus mischien het geluk om de finale te zien.
De show duurt geen half uur, hoe lang deze wel duurt zien jullie vanzelf.
Kan wel van alles gaan verklappen, maar dat is nu ook weer zo jammer niet dan? :D
Jullie zullen het morgen wel zien.
En Ivo, ik zie je morgen wel neem ik aan
:)

Inderdaad, zou altijd wat uit kunnen lopen. Dan hoop ik dat hij geluk heeft!
Als alles verklapt wordt weet ik precies wat de show gaat doen is ook niet meer leuk.
Doet u helpen met de show opbouwen?

Tristen. :)

Doe maar gewoon 'je' zeggen hoor anders voel ik me zo oud :p
En ik help inderdaad mee met de opbouw van de show morgen.

Doe maar gewoon 'je' zeggen hoor anders voel ik me zo oud :p
En ik help inderdaad mee met de opbouw van de show morgen.

Haha oké zal er aan denken :p
Wie weet zie ik je morgen wel. Zal we niet zo zijn loop gewoon langs je. Want ken je niet van gezicht haha.
Naar jullie hebben RFI vesten aan.
Ik heb een Original vest aan haha.
Kom waarschijnlijk bij het lint kijken bij opbouw en vanaf daar een paar foto's schieten :D

Wat leuk...

Ik ben er morgen ook...

Een tipje van de sluier....

De Show duurt 19 minuten en 22 seconden.

hey trisen, wil me niet gaan bemoeien, maar Ben is niet heel vaak actief hier op t forum. Mischien kan je het mij doorsturen.
Ik zie hem toch morgen.
groeten Bart

ben ook vanavond heb er zin in, even lekker kruitsnuiven! :) misschien wel de laatste show van het jaar voor mij..

Ik ben om 18:00 uur daar. Ik zie jullie daar.
Ik draag een Original Fireworks vest :p.
Ben ook makkelijk te herkennen aan me te blonde haar xD

Zo net thuis. :)
begin van de show was leuk maar het ging opeens volgens mij fout en aan de reactie van de mannen van RFI vonden ze het heel erg.. want de aansteek stokjes vlogen tegen de grond aan..

verder opeens al die mines tegelijk was wel even een machtig gevoel!! :D

Volgend jaar beter denk ik zo.. :)

Het is geen prettig gevoel. zeker als je weet wat de fout is, en het gevoel achteraf is helemaal niet leuk. De show was echt zeer mooi! Complimenten en alle suc6 aan de mannen en de hele crew van RFI Pyro-Events. Ik was er in de namiddag, ik heb met mijn eigen ogen gezien hoe moeilijk het was om deze show voor elkaar te brengen. En als je dat hele werk ziet, kan ik alleen maar zeggen dat RFI Pyro-Events iets zeer bijzonders heeft neergezet. Alles was prima in orde , alleen het enige wat je in de steek kan laten is de techniek!

RFI Pyro-Events bedankt! En veel suc6!

Show was leuk, ondanks de missers. Wat ik wel een zeer grote domper vond is dat het geluid uit de boxen toch ontzettend en pijnlijk hard stond!

Het is geen prettig gevoel. zeker als je weet wat de fout is, en het gevoel achteraf is helemaal niet leuk. De show was echt zeer mooi! Complimenten en alle suc6 aan de mannen en de hele crew van RFI Pyro-Events. Ik was er in de namiddag, ik heb met mijn eigen ogen gezien hoe moeilijk het was om deze show voor elkaar te brengen. En als je dat hele werk ziet, kan ik alleen maar zeggen dat RFI Pyro-Events iets zeer bijzonders heeft neergezet. Alles was prima in orde , alleen het enige wat je in de steek kan laten is de techniek!

RFI Pyro-Events bedankt! En veel suc6!

zeker, heb zelf al een aantal keer gezien hoeveel werk het is.. en je wilt voor jezelf na een dag werken een mooi resultaat hebben. het publiek een goed gevoel geven en ook je opdrachtgever.. en als het dat fout gaat is dat echt teleurstellend voor iedereen.. en knap dat ze er nog iets van maken door met de hand verder te gaan.. en dan zwaaien als het afgelopen is met de stokjes.. en die ijzige stilte voel je als je weet hoeveel werk het kost door je hele lichaam gaan!
maar wat er goed ging, ging ook echt goed! en natuurlijk een betere muziek keuze dan vorig jaar. Hoewel de slagher muziek er het beste bij past aangezien de feesten :)

:bye:

Show was leuk, ondanks de missers. Wat ik wel een zeer grote domper vond is dat het geluid uit de boxen toch ontzettend en pijnlijk hard stond!

Dat is zeker waar, de mensen die voor het echte oktober feest komen zijn wat ouder. maar deze muziek kunnen ze niet geminst hebben.

Back
Bovenaan