pyrogrammer
VWC lid
Zeker 5pyroman5
Ik ben er misschien toch iets eerder!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou zo lang zal het niet duren tristen. Als je er eens 10 afdoet misschien
Jongens er staat: ' met wat geluk'Mischien loopt de tijd van half 8 wat uit en dan heb je dus mischien het geluk om de finale te zien.
De show duurt geen half uur, hoe lang deze wel duurt zien jullie vanzelf.
Kan wel van alles gaan verklappen, maar dat is nu ook weer zo jammer niet dan?
Jullie zullen het morgen wel zien.
En Ivo, ik zie je morgen wel neem ik aan
![]()
Doe maar gewoon 'je' zeggen hoor anders voel ik me zo oud
En ik help inderdaad mee met de opbouw van de show morgen.
Wat leuk...
Ik ben er morgen ook...
Een tipje van de sluier....
De Show duurt 19 minuten en 22 seconden.
hey trisen, wil me niet gaan bemoeien, maar Ben is niet heel vaak actief hier op t forum. Mischien kan je het mij doorsturen.
Ik zie hem toch morgen.
groeten Bart
Het is geen prettig gevoel. zeker als je weet wat de fout is, en het gevoel achteraf is helemaal niet leuk. De show was echt zeer mooi! Complimenten en alle suc6 aan de mannen en de hele crew van RFI Pyro-Events. Ik was er in de namiddag, ik heb met mijn eigen ogen gezien hoe moeilijk het was om deze show voor elkaar te brengen. En als je dat hele werk ziet, kan ik alleen maar zeggen dat RFI Pyro-Events iets zeer bijzonders heeft neergezet. Alles was prima in orde , alleen het enige wat je in de steek kan laten is de techniek!
RFI Pyro-Events bedankt! En veel suc6!
Show was leuk, ondanks de missers. Wat ik wel een zeer grote domper vond is dat het geluid uit de boxen toch ontzettend en pijnlijk hard stond!