Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
word deze niet meer geschoten door RFI? en is volgens mij de eerste keer dat hier prof geschoten word, ben helaas op vakantie. voorgaande jaren altijd de moeite waard geweest![]()
PS davinstyle, enkele jaren geleden hebben wij ook Prof geschoten op de locatie (zonder de bouwplaats).
Dat was enkel Prof. Candles en Prof. Mines!
Bij professioneel moet je je vooral single-shots voorstellen. Voor bommen heb je de afstand eenvoudigweg niet. Ook met hedendaags PSE kun je leuke dingen doen.
Correct Tristen, nieuw bedrijf dit jaar!
Maar mensen, niet te veel van voorstellen want ik ken de locatie als geen ander. Gisteren nog wezen kijken en moet vermelden dat wanneer de Oktoberfeest Tent aanwezig is, het de 60 meter nog niet eens wordt. Dus ik laat mij verrassen aanstaande Woensdag!
Uit ervaring weet ik hoeveel moeite RFI heeft gedaan om het voor elkaar te krijgen op deze locatie en met de bouwplannen die nu gevorderd zijn? Kortom ik ga kijken woensdag en laat mij verrassen!
Ieder geval is Prof vuurwerk (hierboven) erg overdreven
Tot woensdag, Tristen![]()
Wel zielig dit eigenlijk! Wel een klaterend applausje tegenoverstellend wat wij altijd kregen! Waarschijnlijk heb je de films niet goed bekeken, maarja laten we het publiek maar beslissen.
PS, finale zoals ik met oud en nieuw doe![]()